ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دیدار رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه

1 دقیقه خوانده شده
محقق زاده گفت: کارنامه پر افتخار سپاه در عرصه های مختلف با این پشتوانه میتواند دستاوردهای بزرگتری را برای نظام و مردم هدیه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبر دیشموک؛ خلیل مهرجو رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه در این نشست با اشاره به سالروز روز تاسیس سپاه و نقش این نهاد در تمام عرصه های، نظامی، دفاعی، پزشکی،عمران و آبادانی و فرهنگی گفت: ما اصحاب رسانه با حضور فعالانه‌ در میدان جنگ نرم برای تبیین انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی در این میدان دوشادوش سبز پوشان ایستاده ایم و از تمام امکانات و ظریفی که داریم جهت پیشرفت اهداف عالی انقلاب اسامی از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه نیز با تاکید بر اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم و با تمام وجود در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها در جامعه امروزی زبان گویای مردم هستند و باید با حفظ احترام مطالبه گر حق و حقوق مردم باشند.

محقق زاده افزود: کارنامه پر افتخار سپاه در عرصه های مختلف با این پشتوانه میتواند دستاوردهای بزرگتری را برای نظام و مردم هدیه کند.

وی گفت: فلسفه وجودی سپاه صرفاً یک نهاد نظامی نبوده و یک نهاد ارزشی در هر زمان و مکان برای حفظ انقلاب و امید آفرینی ملت نقش ایفا خواهد کرد.

محقق زاده با اشاره به اینکه نظیر سپاه را در هیچ نقطه ای از دنیا نداریم افزود: ممکن است در کشورهایی بعضی نظاماتی در دل حکومت ها که وظیفه ای شبیه سپاه و بسیج دارند داشته باشند ولی هیچ وقت ماموریت های کلان سپاه را ندارند.

وی عنوان کرد: سپاه حافظ منافع انقلاب اسلامی در سراسر دنیاست و در این میان وظیفه ذاتی سازمان بسیج سازمان مستضعفان مقابله با جنگ نرم است.

محقق زاده با اشاره به اینکه سپاه خار چشم دشمنان است یاداور شد: وقتی در بحث افراد، شخصیت ها و سازمانهای تحریم شده نگاهی بیندازیم خواهیم دید در این میان سپاه و این مجموعه افرادی هستند که در این میان قرار دارند و این نشان از آن دارد که سپاه وظیفه و رسالت خود را به خوبی دارد انجام می دهد.

دیدار رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *