ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیشکسوت مطبوعات مرودشت

1 دقیقه خوانده شده
جلال معینی، نخستین خبرنگار و روزنامه‌نگار مرودشتی در روزنامه‌های کیهان و اطلاعات و توزیع نشریات، نقش موثری در رشد فعالیت‌های خبری و مطبوعاتی شهرستان مرودشت داشته است.
دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیشکسوت مطبوعات مرودشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛‌ عبدالصمد سلیمانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با جلال معینی، خبرنگار و پیشکسوت مطبوعات مرودشت دیدار و با اهداء لوح تقدیر و تندیس از تلاش‌های وی تقدیر و تشکر کرد.

سلیمانی در این دیدار کوتاه به تلاش‌های این پیشکسوت مطبوعاتی به عنوان نماینده افکار عمومی که منشاء خدمات ارزشمند در زمینه آگاهی‌بخشی اشاره کرد و گفت: جلال معینی، نخستین خبرنگار و روزنامه‌نگار مرودشتی در روزنامه‌های کیهان و اطلاعات و توزیع نشریات، نقش موثری در رشد فعالیت‌های خبری و مطبوعاتی شهرستان مرودشت داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: وجود افراد تاثیرگذار و پیشکسوتانی چون جلال معینی در بخش فرهنگ، هنر و رسانه، سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند برای جامعه به شمار می‌آیند. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت بر خود وظیفه می‌داند که این سرمایه‌های اجتماعی را به شایستگی قدر بداند.

غلامعلی نوروزی، مسئول دبیرخانه انجمن‌های فرهنگی و هنری، اسماعیل حبیبی، مسئول انجمن خوشنویسی، حسن شکری‌زاده، پیشکسوت موسیقی و مدیر آموزشگاه موسیقی عارف، حامد فلاح و حسین ناظمی از انجمن فیلم، عکس و پویانمایی نیز در این دیدار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت را همراهی می‌کردند.

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیشکسوت مطبوعات مرودشت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *