ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دومین مرحله ثبت‌نام مسکن خبرنگاران و هنرمندان به زودی آغاز می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه دومین مرحله ثبت‌نام مسکن هنرمندان و خبرنگاران عضو این صندوق به زودی نزدیک آغاز می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات مازاد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر برای متقاضیان در نظر گرفته شود.
دومین مرحله ثبت‌نام مسکن خبرنگاران و هنرمندان به زودی آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مجید پوراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره طرح مسکن هنرمندان و خبرنگاران، اظهار داشت: صندوق اعتباری هنر امسال برای اولین مرحله برای مسکن اهالی هنر و رسانه تفاهم‌نامه ای را با وزارت راه منعقد کرد و به همه اعضا که شامل حدود ۱۲ هزار نفر هستند، اعلام کرد برای مسکن در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: تقریبا بیش از پنج‌هزار نفر دارای شرایط در این طرح ثبت‌نام کردند، که یک هزار و ۷۰۰ نفر از آنها از تهران بودند، برای اهالی تهران قطعه زمینی در شهر ‍‍‍پرند و برای هنرمندان و اهالی رسانه در سایر استان‌ها هم به همین صورت زمین در نظر گرفته شد.

تشکیل کمیته‌ای مشترک «مسکن هنرمندان و خبرنگاران» با وزارت راه

پور احمدی گفت: دومین مرحله ثبت‌نام مسکن هنرمندان و خبرنگاران عضو این صندوق به زودی نزدیک اعلام می‌شود،برای این مرحله واگذاری مسکن تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده و قرار است کمیته‌ای با عنوان «مسکن هنرمندان و خبرنگاران» ایجاد شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: وزارت راه و شهرسازی زمین هایی را برای اختصاص به مسکن هنرمندان و خبرنگاران مشخص کند، ما هم امکانات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ارزیابی می کنیم و در آینده نزدیک فراخوان ثبت‌نام واگذاری مسکن برای دو گروه از جامعه اعلام می‌شود.

پوراحمدی تصریح کرد: تلاش ما این است در مرحله دوم طرح مسکن هنرمندان و خبرنگاران، مکان‌ها و زمین‌های مناسب‌تری در نظر گرفته شود؛ البته شرایط و ویژگی‌های نهضت ملی شامل این مسکن‌ها می‌شود و تسهیلات مازاد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر برای متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15554

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *