ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند: اولین دوره حملات سایبری برای خبرنگاران

1 دقیقه خوانده شده
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اولین دوره حملات سایبری برای خبرنگاران را با حضور مدرسان و متخصصان این حوزه به صورت آنلاین برگزار می‌کند.
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند: اولین دوره حملات سایبری برای خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها؛ هدف از برگزاری این دوره، ارتقای توانمندی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌هادر زمینه حملات و تهدیدات سایبری، و مبانی و امنیت فضای تبادل اطلاعات است که طی چهار روز و در قالب دو کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کارگاه « مبانی حملات سایبری برای خبرنگاران» طی روزهای ۲۶ و ۲۷ دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ توسط مهندس سید مجتبی مصطفوی، مؤسس و مدیرعامل آکادمی «هوشمند راوین»؛ و کارگاه«آگاهی‌رسانی امنیت سایبری» روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ توسط علی مزدارانی، مدرس و کارشناس ارشد «رایانش امن»برگزار می‌شود.

سرفصل‌های اصلی کارگاه « مبانی حملات سایبری برای خبرنگاران» شامل: مقدمه‌ای بر امنیت سایبری، حملات سایبری، جنگ جهانی سایبری، و نهادهای رسمی مسئول امنیت سایبری در ایران؛ و سرفصل‌های کارگاه «آگاهی‌رسانی امنیت سایبری» نیز شامل دروسی چون: آشنایی با اصطلاحات و تعاریف اولیه‌ امنیت سایبری، روش‌های احراز هویت و پیشگیری از حملات مبتنی بر آن، مهندسی اجتماعی و فیشینگ، تهدیدات داخلی، …، و ایمنی و محافظت از اطلاعات شخصی و سازمانی است که به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که حضور در این دوره برای عموم آزاد است.

علاقه‌مندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۳۳۳۰۶ دفتر مطالعات  و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تماس حاصل نمایند.

لینک نشست:  https://www.skyroom.online/ch/rasaneh.org/neshast

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند: اولین دوره حملات سایبری برای خبرنگاران

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *