ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های فعال استان البرز در انتخابات تجلیل می‌شوند

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تجلیل دستگاه‌ها، مدیران روابط‌عمومی و رسانه‌های برتر فعال در انتخابات خبر داد.
دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های فعال استان البرز در انتخابات تجلیل می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تجلیل دستگاه‌ ها، مدیران روابط‌ عمومی و رسانه‌ های برتر فعال در انتخابات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ سعید جابری انصاری با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه یازدهمین جلسه شورای اطلاع‌ رسانی استان، از دستگاه‌ ها، روابط‌ عمومی‌ ها و رسانه‌ های برتر فعال در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تجلیل می‌ شود.

وی افزود: از برترین‌ها پس از ارزیابی عملکرد دستگاه‌ ها، روابط‌ عمومی‌ ها و رسانه‌ های استان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تجلیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز خاطر نشان کرد: برای شرکت در این ارزیابی دستگاه های اجرایی، روابط عمومی ها و رسانه ها می توانند اقدامات و عملکرد خود را در زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری البرز به صورت مکتوب و مصور ارسال نمایند تا پس از ارزیابی از برترین ها تجلیل می‌ شود.

خبرنگار: فرناز قنبری

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15653

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *