س٫ اردیبهشت ۱۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دستور قالیباف برای پیگیری حادثه برخورد با یک خبرنگار

1 دقیقه خوانده شده
رئیس مجلس از کمیسیون‌های بهداشت و اصل نود مجلس خواست ماجرای برخورد حراست دانشگاه شهید بهشتی با خبرنگار روزنامه صبح نو و شکستگی دست وی را بررسی و پیگیری کنند.
دستور قالیباف برای پیگیری حادثه برخورد با یک خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، علی خضریان، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تذکری با اشاره به درگیری روز گذشته خبرنگار روزنامه صبح نو با حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تصریح کرد: متاسفانه با خبر شدیم یکی از خبرنگاران به نام خانم فائزه مومنی در حال انجام وظیفه و تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون بود که متاسفانه حراست دانشگاه در زمان خروج این خانم از محیط به دلیل اینکه احساس می‌کرد اخباری را تهیه کرده با این خبرنگار درگیر می‌شود و انگشتان دست وی دچار آسیب دیدگی و شکستگی می‌شود.

وی افزود: برای مسئولان دانشگاه شهید بهشتی متاسفم که از دیروز تا الان به صورت رسمی از جامعه خبری کشور عذرخواهی نکرده اند.
خضریان گفت: از وزیر بهداشت و درمان درخواست داریم تا به سرعت به این موضوع رسیدگی کند، اگر با متخلفان برخورد نشود و همچنین گزارشی شفاف به مجلس و کمیسیون بهداشت ارائه نشود؛ حتما در مجلس با این موضوع به طور جدی برخورد می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به این تذکر تصریح کرد: طبیعی است که خبرنگاران عزیز با مشقت و سختی به دنبال تهیه گزارش و اطلاع رسانی به افکار عمومی هستند لذا چنین رفتار‌هایی برخورد پسندیده‌ای نیست.
آقای قالیباف گفت: حتما کمیسیون بهداشت موضوع را پیگیری کند و همچنین کمیسیون اصل نود هم در صورت وصول شکایت پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

دستور قالیباف برای پیگیری حادثه برخورد با یک خبرنگار

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *