ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خزانه های فرهنگی را دریابیم

1 دقیقه خوانده شده
فرهنگ عمومی هر شهر، نشان از شعور و هوش اجتماعی شهروندان خودش دارد. بیایید قدر کسانی که در جهت توسعه و ارتقای فرهنگ عمومی تلاش می کنند بهاء بدهیم و ارزش گذارشان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پیام اردبیل؛ به عنوان کسی که در حوزه چاپ و نشر بیش از ۲۵ سال در این زمینه فعالیت دارم و چون از نزدیک با شرایط کار و زندگی این عزیزان آشنایی دارم خواستم نکاتی را خدمت همشهریان و مسئولین امر برسانم؛

کسانی که تنها ابزارشان قلم و اندیشه است، خزانه های تاثیر گذاری هستند که باید بیش از پیش قدرشان را دانست.
آنهایی که برای شفاف سازی و آگاهی بخشی فکری و فرهنگی همشهریانشان از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نیستند، از مدیران دستگاههای اجرایی و رؤسای ادارات استان تقاضا دارم، کسانی که با تمام توانشان در ارتقای فرهنگ عمومی متحمل زحمت می شوند، نگاه ویژه ای به آنان داشته باشند و اینکه نوع کارشان اطلاع رسانی برای عموم جامعه از حوزه فرهنگی انجام می گیرد.

نویسندگان، اهالی مطبوعات، رسانه و انتشارات افرادی هستند که تنها بخاطر عشق و علاقه به کارشان به ترویج فرهنگ عمومی تلاش میکنند و بدون هیچگونه چشم داشتی در جهت آگاه سازی تنویر افکار عمومی تلاش می کنند و تمام افرادی که در این حوزه ها فعالیت دارند با تمام حداقل ها زندگی شرفتمندانه ای را بر اساس شغلشان انتخاب کرده اند.

نویسندگانی که زحمات چندین ساله شان را به صورت کتاب عرضه می نمایند و باعث رشد و شکوفایی فرزندان و خودمان می شوند.

خبرنگاری که رخدادها ، رویدادها و اتفاقات پیرامون شهر و استان و حتی در سطح ملی را بصورت حقیقی برای آگاهی بیشتر همشهریان عرضه می نمایند
کسانیکه عملکرد مسئولان را انعکاس میدهند

از انجمن ها و ارگانهای ذیربط تقاضا دارم به منظور رفاه و آسایش این عزیزان ، در حد توان خود کمک کنند تا کسانیکه در حوزه رسانه مکتوب فعالیت دارند بتوانند با تمام توانشان برای ارتقا و آگاه سازی جامعه تلاش نمایند.
و سخن آخر اینکه؛
برای رشد فرهنگ عمومی و آگاهی بخشی آن از تمام کسانیکه زحمت می کشند قدردان و سپاسگزاشان باشیم.

✍️ شهروز گلدوست

خزانه های فرهنگی را دریابیم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *