س٫ اردیبهشت ۱۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار فلسطینی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مانع خاموش شدن صدای حقیقت شود

1 دقیقه خوانده شده
یک خبرنگار فلسطینی گفت: امروز رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیر بسییاری داشته و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند صدای حقیقت و خبرنگاران را خاموش کند.
خبرنگار فلسطینی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مانع خاموش شدن صدای حقیقت شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرنگار معارف ایرنا؛ عبدالعزیز عدنان در نشست بزرگداشت شهدای خبرنگار غزه گفت: مقاومت همواره به دنبال این بوده است که صدای مظلومان جهان باقی بماند و رسانه ها و خبرنگاران در فلسطین و خارج از آن و همچنین در منطقه به دنبال این کار بوده و هستند.

وی افزود: رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل نتوانسته این صدا را خاموش کند. صدای مطبوعات در جهان، صدای مردم فلسطین است. امروز همه کشورهای اروپایی و آمریکا، ایران، ترکیه و همه کشورهای دنیا در همبستگی با مردم فلسطین هستند.

عدنان تصریح کرد: اگر دوربین ها نبود، تصاویر نسل کشی مردم غزه به گوش دنیا نمی رسید. همچنین این دوربین ها باعث مقاومت و توانایی مردم فلسطین در مقابل کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه می شود.

وی ادامه داد: اگر مطبوعات نبود و تصاویر منتشر شده از فلسطین نبود، آفریقای جنوبی نمی‌توانست با تمام قوا و قدرت، پرونده ای کامل و پر از استنباط و داده‌ها را در دیوان بین‌المللی ارائه کند.

این خبرنگار فلسطینی افزود: امروز ناتوانی رژیم صهیونیستی در دسترسی به فیلم ها و حقایق باعث شکست آنها در دیوان بین المللی و در دنیا شده است و با انتشار عکس ها و توزیع آن در دنیا، آفریقای جنوبی توانست به کشوری قدرتمند تبدیل شود و توانست با تمام قدرت در مقابل این ظلم و استکبار ایستادگی کند.

عدنان اضافه کرد: اهمیت مطبوعات، روزنامه نگاران و رسانه ها در اینجا نهفته است و نقش رسانه ها دارای اهمیت زیادی است. جنگ امروز یک جنگ رسانه ای است و ما باید آنچه را که در غزه رخ می دهد، به گوش جهانیان برسانیم.
نشست بزرگداشت شهدای خبرنگار غزه به همت مجمع جهانی اهل بیت (ع) و با حضور تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15084

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *