ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار بازنشسته و سابق حوزه اقتصادی ایرنا درگذشت

1 دقیقه خوانده شده
«غلامحسین احمدی» خبرنگار بازنشسته و سابق حوزه اقتصادی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و از روزنامه‌نگاران با سابقه شب روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت. 
خبرنگار بازنشسته و سابق حوزه اقتصادی ایرنا درگذشت

«غلامحسین احمدی» خبرنگار بازنشسته و سابق حوزه اقتصادی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و از روزنامه‌نگاران با سابقه شب روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مرحوم احمدی که اواخر دهه ۱۳۶۰ در ایرنا مشغول به کار شد و تا زمان بازنشستگی به عنوان خبرنگاری پرتلاش و خوش اخلاق بین همکاران معروف بود و پس از بازنشستگی به عنوان روزنامه نگار اقتصادی فعالیت می کرد.

پیکر این خبرنگار بازنشسته ایرنا دیروز (پنجشنبه) تشییع و در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

مرحوم احمدی سال گذشته در یادداشتی با عنوان «بازنشسته نیستیم؛ ما سهامداریم» نوشت: بازنشسته های تحت پوشش صندوق های بازنشستگی، در ادبیات جدیدی قائل به این هستند که آن ها نه مستمری بگیر! که سهامداران این صندوق ها هستند و لذا رابطه حقوقی صندوق ها با آن ها باید بر همین اساس تنظیم شود. استدلال آن ها این است که ما سال ها در این صندوق ها بر اساس یک قرارداد، سرمایه گذاری کرده ایم؛ صندوق ها هم از محل پرداخت های ما، معاملاتی داشته اند، سرمایه گذاری کرده اند و شرکت ها و موسسات بوجود آورده اند. همه این آورده ها و امکانات از محل پرداخت «سهامداران» بوده و لذا دارایی آن ها تلقی می شود و باید سهامداران در اداره آن ها و هیات مدیره شرکت ها مطابق قانون اداره شرکت ها و تجارت به نسبت سهم شان که همان آورده بیمه ای آن هاست، سهام بگیرند.

در سال ۱۳۷۸ که ایرنا و واحد مرکزی خبر از سوی وزارت جهاد سازندگی به عنوان سازمان های نمونه خبری معرفی شدند، مرحوم احمدی توانست از بین خبرنگاران حوزه خبری وزارت جهاد سازندگی، و به دلیل موفقیت سه سال پیاپی به عنوان یکی از خبرنگاران نمونه جهاد سازندگی و خبرنگار ممتاز این حوزه معرفی شود.

کارکنان و خبرنگاران ایرنا درگذشت این خبرنگار خوش اخلاق و پرتلاش را به خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویند.

این رسانه نیز به نوبه خود این ضایعه را به خانواده معزا و جامعه رسانه ای کشور تسلیت می گوید.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14118

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *