چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران کارآمد کشور شناسایی می‌شوند

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اولویت این وزارت شناسایی خبرنگاران کارآمد است، گفت: ساماندهی و‌ کمک به رسانه‌های محلی مدنظر قرار دارد.
خبرنگاران کارآمد کشور شناسایی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس از کرج؛ ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات استان البرز، با اشاره به اینکه البرز در جوار پایتخت مورد اجحاف قرار می‌گیرد، گفت: اولویت امروز وزارت فرهنگ و ارشاد توسعه و تقویت رسانه‌های محلی است.

چهارچوب برای جذب خبرنگار در رسانه‌ها تعریف شود 

وی با اشاره به اینکه نداشتن صنف مشخص برای رسانه‌ها باعث شده تا بسیاری از مطالبات و نیازهای این حوزه روی زمین بماند، تصریح کرد: برای خبرنگاران مدرک تحصیلی خاصی تعریف نشده است و دیگر چهارچوب‌هایی که باید لحاظ شود.

این مقام مسؤول در بخش دیگری با بیان اینکه ۱۴ هزار رسانه دارای مجوز در کشور وجود دارد، اضافه کرد: این آمار از حیث وجود دیدگاه‌های مختلف در عرصه رسانه قابل تقدیر است.

شمسایی با اشاره به اینکه از این آمار ۲۳۲ رسانه دارای مجوز در استان البرز وجود دارد، یادآور شد: همه رسانه‌ها در حیطه ارتقای سطح آگاهی مردم، پرهیز از اختلافات و… باید احساس مسؤولیت کنند.

وی با اشاره به ایجاد چالش از سوی دشمنان، یادآور شد: امروز با جنگ رسانه‌ها مواجه هستیم اما شاهد بودیم در ایامی که پشت سر گذاشتیم رسانه‌های داخلی قلم را زمین نگذاشتند و در این جنگ تمام توان و‌ تلاش خود را بکار گرفتند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: سعی داریم افرادی که واقعا در حوزه رسانه کارآمد هستند را شناسایی کنیم، در این میان مشکل سایت سامانه جامع برطرف خواهد شد و ۲ سایت جدید رونمایی خواهیم کرد.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13286

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *