ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران و رسانه‌ها گاهی مورد بی‌مهری مسئولان قرار می گیرند

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد اما گاهی این قشر مورد بی‌مهری مسئولان واقع می شوند.
خبرنگاران و رسانه‌ها گاهی مورد بی‌مهری مسئولان قرار می گیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام دانشی در نشست خبری امام جمعه ساوه با اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه ساوه برگزار شد، گفت: در ساوه ۱۱ چاپخانه، ۳۲ چاپخانه دیجیتال ،۷ انتشاراتی، ۱۷ مؤسسه فرهنگی و تک منظوری، ۷ مؤسسه قرآنی و ۱۶ نشریه داریم که در حال حاضر ۵ نشریه فعال هستند و ۲ دفتر نمایندگی روزنامه ،۴ آموزشگاه آزاد و ۷۶ کانون تبلیغاتی نیز در ساوه فعالیت دارند.

وی افزود: بدون شک توسعه و پیشرفت جوامع بدون حضور و مشارکت اصحاب رسانه محقق نمی‌شود؛ از این رو حمایت خبرنگاران و رسانه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد اما بعضاً این قشر مورد بی‌مهری مسئولان واقع می‌شوند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: خبرنگاران همواره به عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان، دردها و مشکلات جامعه را منعکس کرده‌اند اما هیچگاه زبان گویایی برای بیان دغدغه‌ها و دردهای خود نبودند.

حجت الاسلام دانشی گفت: آسیب‌هایی که بحران کرونا به بدنه اقتصادی مشاغل مختلف وارد کرد شاید تا میزانی، غیرقابل جبران است اما برخی بیش از سایرین آسیب دیده‌اند و آثار اقتصادی کرونا بیشتر به فعالان آن حرفه لطمه زده است که رسانه‌ها همواره تلاش کردند این آسیب‌ها را بازگو کنند و راه حلی برای مشکل پیدا کنند.

http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=10736

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *