ی٫ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران مازندران ۲ رتبه از جشنواره ملی آیات کسب کردند

1 دقیقه خوانده شده
چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره به صورت مجازی و در قالب پخش مستندی از فرآیند برگزاری جشنواره پایان یافت و ۲ اثر از خبرنگاران مازندران به عنوان یکی از آثار برتر جشنواره انتخاب شد.
خبرنگاران مازندران ۲ رتبه از جشنواره ملی آیات کسب کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات پس از داوری آثار امروز چهارشنبه به مرحله معرفی برگزیدگان رسید که با توجه به محدودیت‌های کرونایی برگزاری اختتامیه این جشنواره لغو و معرفی برگزیدگان به صورت مجازی انجام شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره ۲ اثر از خبرنگاران مازندرانی در این رویداد حائز رتبه سوم در بخش‌های مصاحبه و خبر شد.

اشکان جهان‌آرای خبرنگار ایرنا مازندران در بخش مصاحبه این جشنواره با اثر از نبرد در خیابان‌های ساری تا دیدار با صدام رتبه سوم را کسب کرد. این اثر روایت آغاز رزمندگی تا پایان اسارت حسن مستشرق رزمنده اهل ساری و یکی از ۲۳ نوجوان ایرانی است که برای بهره‌برداری‌های تبلیغاتی رژیم بعث با صدام دیدار کردند. مستشرق در این گفت‌وگو که ایرنا آن را مهر ماه ۱۳۹۹ منتشر کرد ، جزئیاتی از ماجرای ۲۳ نفر را شرح داده است.

مجتبی قربانی نیز از مازندران با اثر ؛ «اردیبهشت چهارم بوی خدمت و مقاومت می‌گیرد» رتبه سوم بخش خبر را به دست آورد.

جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات امسال و در چهارمین دوره برگزاری به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و شرکت‌کنندگان از سراسر کشور بیش از هزار و ۱۰۰ اثر را در ۱۲ رشته شامل ۶ بخش اصلی و ۶ بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره فرستادند.

بخش‌ اصلی جشنواره شامل سرمقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس و بخش ویژه نیز آثاری در رشته‌های انیمیشن، موشن‌گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، طرح و تصویر و کلیپ بود. فراخوان این جشنواره ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ منتشر شد و فرصت شرکت در این رویداد نیز با یک ماه تمدید تا ۳۰ فروردین اعلام شد.

دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با تهیه و انتشار مستندی از سوی دبیرخانه در سایت جشنواره و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان اقدام به برگزاری اختتامیه جشنواره کرد. در این مستند گزارشی از روند جشنواره توسط مسئولان مربوطه ارائه ‌‏شد و پس از قرائت بیانیه هیات داوران توسط رئیس این هیات ، نفرات برتر جشنواره معرفی شدند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *