د٫ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران رسانه های بافق صاحب حامی کارت شدند

1 دقیقه خوانده شده
مدیر خانه مطبوعات استان یزد گفت: با مشارکت و حمایت صنفی نمایندگی این تشکل و نیز رسانه های بافق ، خبرنگاران این شهرستان صاحب حامی کارت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه  و به نقل از ایرنا؛ فرزاد فیضی افزود: این اقدام به مناسبت عید فطر و با توجه به اقدام مطلوب نمایندگی بافق، سیستم حمایت خانه مطبوعات از طریق «حامی کارت» در این شهرستان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته افزون بر یک میلیارد ریال از طریق شبکه حامی کارت به اصحاب رسانه های استان کمک شد، اظهارکرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ ضرورت حمایت های معیشتی از همکاران در رسانه ها را دوچندان کرد، به همین منظور تلاش شد با مشارکت برخی از دستگاه های اجرایی اعم از استانداری و شهرداری خدمات مطلوبی در اختیار اصحاب رسانه های استان گذاشته شود.

اصحاب رسانه های بافق هم صاحب حامی کارت شدند

وی خاطرنشان کرد: سعی می شود از طریق حامی کارت خدمات رفاهی نهاد صنفی خانه مطبوعات به شکل بهتری در اختیار خبرنگاران مطبوعات استان یزد گذاشته شود.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد اظهار امیدواری کرد که سال جاری با فعال شدن نمایندگی خانه مطبوعات در سایر شهرستان ها برای اصحاب رسانه آن مناطق حامی کارت شارژ شود.

به گفته مدیرخانه مطبوعات یزد هم اکنون ۱۸۴ حامی کارت برای اصحاب رسانه استان تهیه شد که در مناسبت‌های مختلف مبالغی به کارت آنها شارژ می‌شود.

فیضی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر اعضای خانه مطبوعات برای تمامی افراد فعال رسانه های استان کارت صادر شد، افزود: هدف از اجرای طرح یادشده در راستای فراهم کردن امکانات رفاهی و معیشتی خبرنگاران است.

استان یزد ۱۰ شهرستان دارد و مرکز شهرستان ۵۸ هزار نفری بافق در ۱۱۰ کیلومتری شرق شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

خبرنگاران رسانه های بافق صاحب حامی کارت شدند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *