ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران خراسان رضوی تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی دریافت می‌کنند

1 دقیقه خوانده شده
مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات این استان طبق هماهنگی انجام شده با موسسه اعتباری ملل پرداخت می‌شود.
خبرنگاران خراسان رضوی تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی دریافت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ علی پاکباز خسروشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق هماهنگی و مساعدت موسسه اعتباری ملل اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی دریافت می‌کنند که پرداخت این تسهیلات با اقساط ۲۴ ماهه بدون سپرده‌گذاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در صورت تمایل به دریافت وام مزبور به پایگاه اینترنتی خانه مطبوعات خراسان رضوی جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

وی افزود: خبرنگاران برای سهولت در پرداخت این تسهیلات به شعب در دسترس موسسه اعتباری ملل جهت افتتاح حساب اقدام کنند.

خسرو شاهی ادامه داد: تفاهم‌نامه همکاری نیز جهت ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به جامعه خبری استان با نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی منعقد شده که امضای تفاهم‌نامه با موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با شرایط ایده‌آل برای اعضای خانه مطبوعات از آن جمله است.

وی گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها اعضای خانه مطبوعات می‌توانند جهت استفاده از اماکن ورزشی و ثبت‌نام  فرزندان برای استفاده از برنامه‌های آموزشی و اوقات فراغت در موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی از تخفیف ۲۰ درصدی استفاده کنند.

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی اضافه کرد: اکنون حدود ۴۰۰ نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات در خانه مطبوعات استان عضویت دارند.

خانه مطبوعات در استان خراسان رضوی از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کار کرده است.

خبرنگاران خراسان رضوی تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی دریافت می‌کنند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *