ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران به نهادینه کردن اخلاق انتخاباتی کمک کنند

1 دقیقه خوانده شده
رییس دادگستری فومن با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در انتخابات گفت: خبرنگاران به نهادینه کردن اخلاق انتخاباتی کمک کنند.
خبرنگاران به نهادینه کردن اخلاق انتخاباتی کمک کنند

رییس دادگستری فومن با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در انتخابات گفت: خبرنگاران به نهادینه کردن اخلاق انتخاباتی کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرنگار مهر؛ بهزاد براری در نشست خبرنگاران با مدیران شهرستان فومن در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاباتی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان اظهار کرد: انتظار می‌رود تا اصحاب رسانه رفتارها و بداخلاقی‌های انتخاباتی را مورد نکوهش قرار داده و عملکردهای مناسب را تقویت و برجسته کنند.

وی افزود: اگر رسانه‌ها به موقع و شفاف، فرآیند برگزاری انتخابات و معیارها و ملاک‌های صحیح رفتارهای انتخاباتی را به آحاد جامعه منتقل کنند، بدون شک با مشارکت عمومی سلامت انتخابات نیز تضمین می‌شود.

رئیس دادگستری فومن ادامه داد: رسانه‌های جمعی در سلامت انتخابات نقش بی بدیل دارند و از طرق مختلف می‌توانند به سلامت انتخابات، افزایش اعتماد عمومی و نهادینه کردن اخلاق انتخاباتی کمک کنند.

براری با بیان اینکه رسانه‌ها وظیفه سنگینی در زمینه ایجاد فرهنگ، کنترل فرهنگ و تبدیل فرهنگ در جامعه دارند، گفت: جنگ امروز دشمنان، جنگ رسانه‌ای است بنابراین رسانه‌ها هوشیار باشند در مسیر حرکت دشمن گام برندارند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها طبق ماده ۶۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی عمل کنند، افزود: رسانه‌ها حق ندارند متنی علیه نامزدها انتشار دهند و هیچ داوطلبی حق ندارد علیه داوطلب دیگر تبلیغ کند.

رئیس دادگستری فومن گفت: مراقب باشید سیاه نمایی‌ها و تبلیغات مسموم در رسانه‌های شما انعکاس پیدا نکند، دستاوردهای نظام را انعکاس دهید در عین حال به نقد منصفانه عملکرد ارکان انتخابات بپردازید اما حواستان به تفاوت نقد و تخریب باشد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14941

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *