ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران برای توسعه سیستان و بلوچستان متحد باشند

1 دقیقه خوانده شده
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران برای پیشرفت و توسعه این استان باید با هم متحد باشند.
خبرنگاران برای توسعه سیستان و بلوچستان متحد باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرنگار ایرنا؛ رضا شریفی در نشست رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اصحاب رسانه و فعالان مجازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان، استان فرصت ها و ظرفیت هاست و محروم نیست، افزود: از خبرنگاران توقع است ظرفیت های این خطه را به طور پر تکرار به تصویر بکشند تا زمینه جذب سرمایه گذاران و رفع عقب افتادگی ها بیش از پیش فراهم شود.

وی تاکید کرد: توسعه سیستان و بلوچستان زمانی محقق می شود که رسانه ها با هر نگاهی که دارند با تمام ظرفیت پای کار باشند و با یکدیگر متحد شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش رسانه‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع بی بدیل است و فعالیت آنها تاثیر مستقیمی بر تحولات این حوزه‌ها دارد.

وی بیان کرد: دشمن با استفاده از ابزار ترکیبی سعی در گسترش ناامیدی در جامعه دارد که در این بین رسانه ها و خبرنگاران مهمترین ابزار خنثی کردن توطئه های دشمن به شمار می روند و باید نقش خود را در روشنگری، تبیین و آگاه سازی جامعه انجام دهند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: اصحاب رسانه این استان همواره تلاش کرده‌ اند در راستای منافع ملی و جلب رضایت مردم فعالیت کنند.

اکبر نوری افزود: همچنین فعالان رسانه‌ ای سیستان و بلوچستان همواره درصدد بوده‌ اند تا با بهره‌ مندی از نیروهای توانمند و بدون حاشیه، رسالت کاری خود را در راستای مطالبات مردمی و پاسخگویی مسوولان به بهترین شکل انجام دهند.

وی بر حمایت مالی از رسانه ها و روابط عمومی های ادارات تاکید و اظهار کرد: خبرنگاران این استان فارغ از بینش و نگاه‌ های سیاسی تنها بر حل مسائل و مشکلات جامعه با همدیگر تلاش و همکاری می‌ کنند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14938

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *