چ٫ اردیبهشت ۱۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاران، امدادگر می‌شوند

1 دقیقه خوانده شده
طبق توافق هلال احمر و صدا و سیمای آذربایجان غربی تیم رسانه‌ای بحران با محوریت آموزش امدادونجات به خبرنگاران در زمان بحران تشکیل خواهد شد.
خبرنگاران، امدادگر می‌شوند

طبق توافق هلال احمر و صدا و سیمای آذربایجان غربی تیم رسانه‌ای بحران با محوریت آموزش امداد و نجات به خبرنگاران در زمان بحران تشکیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی دولت؛ آذربایجان غربی؛ مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی با تاکید بر بسترسازی برای کاهش خسارات احتمالی در حوادث و توسعه همکاری‌ های مشترک بیان کرد: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع و سریع در حوادث و نیز ارائه آموزش‌ های عمومی و تخصصی به مردم، تیم حرفه‌ ای رسانه‌ ای بحران با همکاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در استان تشکیل خواهد شد.

حمید محبوبی با اشاره به بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ ها برای ایجاد و ارتقای این تیم گفت: خانه‌ های هلال و روابط عمومی، دو مجموعه‌ ای هستند که می‌ توان با بهره‌ مندی از ظرفیت‌ های آن ها به تقویت روند ایجاد و ارتقای تیم رسانه‌ ای بحران کمک کرد.

وی افزود: خانه‌ های هلال در زمینه ارائه آموزش‌ های تخصصی امداد و نجات و روابط عمومی در زمینه تولید محتوا می‌ توانند کمک کننده و موثر باشند.

استقرار امکانات لجستیکی برای پشتیبانی از تولیدات رسانه‌ای در بحران‌ها

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی هم در این دیدار از ارائه امکانات لجستیکی به تیم رسانه‌ ای بحران خبر داد و گفت: با تشکیل تیم رسانه‌ ای بحران؛ بخش فنی صدا و سیمای استان امکانات لجستیکی خود نظیر واحد سیار، واحد اس‌ ان‌ جی، استودیو تولید و… را جهت پشیبانی از تولیدات رسانه ای روابط عمومی مستقر خواهد کرد.

ناصر حجازی فر با بیان اینکه خبرنگاران آموزش دیده به عنوان امدادگر در حوادث حضور خواهند یافت، گفت: با تشکیل این تیم و تربیت خبرنگارانِ امدادگر، تیم‌ های تولیدی و خبری صدا و سیما نیز در بحران‌ها نسبت به پوشش رسانه‌ ای حوادث عملکرد بهتر و موثرتری خواهند داشت.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14585

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *