ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خاموش بودن پله برقی پل عابر پیاده بلوار شهید رجایی همدان؛ شهردار پاسخگوی خبرنگار نبود

1 دقیقه خوانده شده
بلوار شهید رجایی یکی از ورودی های اصلی شهر همدان می باشد، که از نظر جمعیتی و وسایل نقلیه بسیار پرتردد است. برای تسهیل رفت و آمد اهالی این منطقه پل عابری در این مکان تعبیه شده است. اما مشکل اساسی این است که پله برقی این پل، اکثر اوقات خاموش است!
خاموش بودن پله برقی پل عابر پیاده بلوار شهید رجایی همدان؛ شهردار پاسخگوی خبرنگار نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از عصر همدان؛ بلوار شهید رجایی یکی از ورودی های اصلی شهر همدان می باشد، که از نظر جمعیتی و وسایل نقلیه بسیار پرتردد است. برای تسهیل رفت و آمد اهالی این منطقه پل عابری در این مکان تعبیه شده است.

اما مشکل اساسی این است که پله برقی این پل، اکثر اوقات خاموش است! این در حالی است که بار ترافیکی سنگینی بروی این بلوار می باشد که اهالی مجبور به استفاده از این پل هستند!

برای حل این مشکل با کامران گردان؛ رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان گفتگو کردیم.

گردان؛ در این رابطه بیان کرد: بسیاری از وسایل اساسی این پل توسط تعدادی از اراذل و معتادان ربوده شده و هنوز قطعه اصلی برای راه اندازی پل پیدا نشده است.

وی، در جواب سوال ما در رابطه با گماردن نگهبان برای این پل اظهار داشت: بودجه ای برای این کار پیش بینی نشده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورا گفت: برای حل مشکل نگهبان در فکر راه اندازی دکه گل فروشی هستیم که در عوض نپرداختن اجاره بها امر نگهبانی از پل هوایی را به عهده بگیرد؛ که البته راه اندازی این دکه ها هم از وظایف شهرداری است و ما هیچ قولی برای انجام این کار نمی دهیم!

برای تکمیل بحثمان در این رابطه چندین بار با آقای شهردار تماس گرفته شد که ایشان پاسخگو نبود.

از نظر اسلام و با توجه به رهنمودهای ائمه اطهار(علیهما السلام)، ریاست بر مردم و رسیدن به هر پست و مقامی به منزله یک مسئولیت بسیار خطیر و سنگینی است.

برخلاف فرهنگ غربی و غیر مذهبی که ریاست را فرصتی برای رسیدن به هواهای نفسانی و بهره برداری شخصی و خانوادگی از آن می پندارند!

به گفته امام خمینی رحمه الله علیه؛ “مردم، مردم خوبی هستند. ما از مردم تشکر باید‌ بکنیم، ما همه مرهون آنها هستیم. عمده این است که ما هم بتوانیم خدمت متقابل بکنیم و باید ما از مرحله لفظ و شعار بیرون برویم و به مرحله عمل برسیم.”

اما متاسفانه سالیانی است که ما شاهد این هستیم که برخی مسئولین برای رأی آوردن وعده هایی را می دهند اما به محض اینکه به پست و مقامی می‌رسند همه وعده هایشان را فراموش کرده و در قبال عملکرد شان پاسخگو نیستند!

حال سؤال ما از مسئولین محترم این است که برای این حجم از ترافیکی که در این محدوده است بودجه ای برای استخدام یک نگهبان و نصب یک دوربین مدار بسته معین نشده است؟

خاموش بودن پله برقی پل عابر پیاده بلوار شهید رجایی همدان؛ شهردار پاسخگوی خبرنگار نبود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *