ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

جشنواره ملی فیلم یادگار ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت در قزوین برگزار می شود

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت در قزوین خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: کلید واژه حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط رسانه‌ها تقویت شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی با اعلام‌این خبر گفت:جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می شود.
اسماعیلی ادامه داد: بخش‌های این جشنواره شامل مسابقه سینمای مستند ایران، میراث ماندگار / جایزه میراث فرهنگی قزوین و میراث معنوی (میراث ناملموس) می‌باشد که در بخش‌های مسابقه سینمای مستند ایران گروه مستندهای کوتاه (تا ۴۰ دقیقه)، گروه مستندهای نیمه بلند (از ۴۰ تا ۷۰ دقیقه) و گروه مستندهای بلند (بالای ۷۰ دقیقه) مدنظر می‌باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: آثاری که با موضوع میراث فرهنگی استان قزوین (ملموس / ناملموس) ساخته شده است در بخش مجزایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به فیلم برگزیده ” نشان راژیا” اهدا خواهد شد. همچنین آثاری که با موضوع میراث معنوی و ناملموس ساخته شده است در این بخش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به بهترین فیلم و کارگردان جوایزی اعطا خواهد شد.
وی در پایان گفت: کلیه مستند سازان بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند و آثار تولیدی از سال ۹۵ تا ۹۹ را به نشانی قزوین – غیاث آباد- بلوار آزادگان- جنب مسجد امام خمینی- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کد پستی ۳۴۱۴۸-۱-۸۸۷۱ ارسال نمایند. آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ و زمان برگزاری جشنواره ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به میزبانی قزوین خواهد بود.

جشنواره ملی فیلم یادگار ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت در قزوین برگزار می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *