ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

جشنواره عکس خلاق، فرصتی برای نگاه خلاقانه به شهدای غواص

1 دقیقه خوانده شده
جشنواره عکس خلاق با محوریت شهدای غواص به عنوان فرصتی برای نگاه انتزاعی و بیان مفاهیمی در راستای ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت، با یاد و ادای احترام به شهادت مظلومانه شهدای غواص دفاع مقدس برگزار می‌گردد.
جشنواره عکس خلاق، فرصتی برای نگاه خلاقانه به شهدای غواص

به گزارش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ دبیر جشنواره ملی عکس خلاق اظهار کرد: این رویداد آثار هنرمندان را در قالب و فرمت عکس با ایده‌های خلاقانه (creative) به شکل انتزاعی و بیان مفاهیمی با محوریت شهدای غواص می پذیرد.
نسرین فائق افزود: استفاده از تکنیک‌های مختلف عکاسی، ادیت و مونتاژ عکس در خلق آثار ارسالی بلامانع است، مشروط بر اینکه تمام عکس‌های استفاده شده در یک اثر متعلق به خود عکاس باشد و پدید آورنده‌‌ی آثاری که از تکنیک‌های ترکیبی و مونتاژ استفاده می‌کند موظف است همراه با اثر اصلی سایر عکس‌هایی را که در مونتاژ و ترکیب استفاده نموده را به منظور بررسی هیئت داوران ارسال کند.
وی با بیان اینکه این جشنواره در ۲ بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود یادآور شد: هر متقاضی می تواند حداکثر سه اثر را در بخش تک عکس و حداقل ۵ عکس را در بخش یک مجموعه را تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ جهت انتخاب ارسال کند.
فائق اضافه کرد: دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد به نفر اول تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه مبلغ پنج میلیون تومان جایزه نقدی، نفر دوم تندیس جشنواره و لوح تقدیر به همراه مبلغ چهار میلیون تومان جایزه نقدی و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر به همراه مبلغ سه میلیون تومان جایزه نقدی و نفر برگزیده تقدیر ویژه تندیس جشنواره، لوح تقدیر به همراه مبلغ ۲ تومان جایزه نقدی اهدا کند.
وی با بیان اینکه سه تن از عکاسان با تجربه کشور در ترکیب هیات داوران این جشنواره هستند، خاطر نشان کرد: جاسم غصبانپور عکاس دفاع مقدس، دکتر محمد مهدی رحیمیان رییس انجمن عکاسان و استاد دانشگاه و ساتیار امامی عکاس مستند اجتماعی وظیفه داوری و انتخاب آثار را بر عهده دارند.
علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم الکترونیک شرکت در جشنواره و بارگذاری آثار در وب سایت جشنواره به آدرس www.mabareshgh-kish.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۴۷۶۸۷۷۷۲ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12997

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *