ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

جشنواره سواد رسانه‌ای با موضوع زندگی دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: جشنواره سواد رسانه‌ای با موضوع سبک زندگی در دنیای دیجیتال با همکاری این اداره کل و اتاق بازرگانی،صنایع و معادن و کشاورزی قزوین برگزار خواهد شد.
جشنواره سواد رسانه‌ای با موضوع زندگی دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ محسن مددی افزود: مرکز آموزش های الکترونیکی و غیرحضوری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین این جشنواره را طراحی کرده است.

وی اظهار داشت: محورهای این جشنواره شامل نقش کتاب و کتابخوانی در بهبود سبک زندگی، اصول و قواعد اخلاقی برای استفاده از فضای مجازی، دانستنی های ضروری برای استفاده از فضای مجازی، ملاک ها و معیارهای برقراری ارتباط در فضای مجازی، شیوه های مربوط به آموزش مهارت های سواد رسانه ای در خانواده، راهکارهای تشخیص شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی و نقش افزایش سواد رسانه ای در پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند.

این مسوول همچنین گفت: ویدیو شامل مونشن گرافی، فیلم کوتاه و پویانمایی (انیمشین)، تصویر شامل کاریکاتور،عکس، پوستر، فتونیوز و اینفوگرافی، صوت شامل پادکست و انواع فایل های صوتی و متن شامل قطعه ادبی و داستانک به عنوان قالب های تولید محتوای این جشنواره به شمار می روند.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار به این جشنواره نیز گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی  tvto.qazvin@gmail.com و یا بارگذاری در سایت http://ghazvintvto.ir و یا شماره پیام رسان واتساپ ۰۹۳۶۸۴۳۶۱۴۹ ارسال کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: برگزیدگان این جشنواره ششم مرداد ماه همزمان با روز ملی مهارت معرفی می شوند و از آنها با دادن هدیه و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

جشنواره سواد رسانه‌ای با موضوع زندگی دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *