چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از حضور در اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی

1 دقیقه خوانده شده
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در صفحه شخصی اش در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به سفر اخیر خود به کشور ترکیه برای شرکت در دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی و دیدار با وزرای این کشورها اشاره کرد.
جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از حضور در اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در صفحه شخصی اش در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به سفر اخیر خود به کشور ترکیه برای شرکت در دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع‌ رسانی کشورهای اسلامی و دیدار با وزرای این کشورها اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ متن کامل یادداشت محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر آمده است: «در سفر به ترکیه علاوه بر شرکت در اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی، دیدارهای خوبی با وزرای کشورهای اسلامی داشتم. مواجهه تمدنی جهان اسلام و غرب دغدغه مشترکی است که در بسیاری از این دیدارها درباره آن گفتگو کردیم. ما معتقدیم فرهنگ و هنر ایران اسلامی از غنای کافی برای این مواجهه برخوردار است؛ همان گونه که در زمان اوج قدرت سیاسی و نظامی امپراطوری عثمانی، ایران فرهنگی از جایگاه والایی در این سرزمین برخوردار بوده که آثار تاریخی ترکیه امروز گویای این مطلب است.»

لازم به ذکر است، دوازدهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی ۲۹ و ۳۰ مهرماه در استانبول برگزار شد.
گفتنی است، سازمان همکاری اسلامی (OIC)، دومین سازمان بین دولتی پس از سازمان ملل متحد است که با عضویت ۵۷ کشور به گسترش بیش از چهار قاره است. سازمان صدای جمعی جهان اسلام و تضمین برای حفاظت و حمایت از منافع جهان اسلام در روح ترویج صلح بین‌المللی و هماهنگی میان افراد مختلف جهان است و اجلاسیه وزرای اطلاع‌ رسانی این سازمان تاکنون یازده دوره آن برگزار شده است و دوازدهمین دوره آن در استانبول ترکیه برگزار شد.
صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به آدرس https://rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.
لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12881

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *