ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تولید دفتر مشق به قیمت دولتی در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران

1 دقیقه خوانده شده
شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در نظر دارد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دفتر مشق با قیمت دولتی تولید کند.
تولید دفتر مشق به قیمت دولتی در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران

شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در نظر دارد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دفتر مشق با قیمت دولتی تولید کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ با توجه به اول مهر و بازگشایی مدارس و همچنین در راستای حمایت از سوادآموزی و رشد و تعالی دانش آموزان، شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در نظر دارد دفتر مشق با قیمت دولتی تولید کند.

این شرکت با توجه به امکانات به‌روز در زمینه تولید و طراحی دفتر و کتاب این آمادگی را دارد که برای مدارس، شرکت ها، ادارات و … با طرح دلخواه و با لوگو و نام خود آن سازمان دفتر مشق تولید کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت قیمت انواع دفتر می توان با شماره های ۴۴۹۸۳۸۲۳-۰۲۱ واحد بازاریابی و فروش تماس بگیرید.

گفتنی است «شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران» فعالیت خود را از سال ۱۳۱۷ با نام «بنگاه چاپخانه بانک ملی» و با ارائه خدمات چاپی به سازمان ‎های دولتی و شعب بانک‌ ملی آغاز کرد، این شرکت به تدریج به یکی از معتبرترین چاپخانه ‎های کشور تبدیل شد و با افزایش تقاضا و حجم بالای سفارشات، در سال ۷۶ ساختمان جدید چاپخانه که آن زمان با نام «شرکت چاپ بانک ملی ایران» فعالیت می‌کرد، در کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج ساخته شد، در سال ۷۹ نیز به منظور امکان نشر کتاب و مجله، مجوز نشر را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت و به «شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران» تغییر نام یافت.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14131

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *