ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه

1 دقیقه خوانده شده
مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اعضای صندوق اعتباری هنر تا ۱۱ مهر سال جاری تمدید شد.
انتشار اسامی ثبت نام کنندگان بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر 1400- 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ برای بهره مندی اعضای صندوق اعتباری هنر که تاکنون موفق به نام نویسی برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی نشده اند، مهلت ثبت نام تا روز یک شنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

گفتنی است خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی امسال اعضای صندوق اعتباری هنر همانند سال گذشته در قالب سه طرح «امید»، «آرامش» و «رفاه» ارائه شده و اعضای این صندوق و افراد تحت تکفل آنها امکان انتخاب یکی از این طرح ها تا پایان قرارداد را دارند.

لازم به توضیح است طرح انتخابی فرد اصلی برای افراد تحت تکفل نیز یکسان بوده و مبلغ طرح انتخابی برای هر نفر تحت پوشش به صورت مجزا خواهد بود که اعضای این صندوق در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir  نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام نمایند.

شایان ذکر است قرارداد بیمه تکمیلی برای اعضاء صندوق اعتباری هنر که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می کنند از تاریخ اول مهر سال جاری الی ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ برقرار خواهد بود

شایان توجه است صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان فعالیت خود را رسما از فروردین ماه ۱۳۸۳ در ساختمانی متعلق به موسسه فرهنگ و توسعه واقع در خیابان آرژانتین آغاز کرد. در نخستین سال فعالیت ۷۵۶ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور به عضویت این صندوق درآمدند. صندوق موسسه‌ای غیردولتی وغیرانتفاعی دارای شخصیت مستقل است که زیر نظر هیات امناء اداره می‌شود.

خبرنگار: الناز قنبری 

تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *