ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قلم برتر استان البرز

1 دقیقه خوانده شده
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قلم برتر استان البرز خبر داد.
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قلم برتر استان البرز

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قلم برتر استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ رضا عباس زاده با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به جهت شرکت اصحاب رسانه در بخش  فیلم و عکس و مطالب مرتبط با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو زمان تحویل آثار تمدید شد .

دبیر این جشنواره افزود: مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مجوز دار با عنوان قلم برتر با توجه به درخواست اصحاب رسانه تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

عباس زاده با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارزیابی مهارت ها و شناسایی برترین های رسانه ای استان البرز، تولید آثار محتوایی در موضوعات جشنواره، ارتقای سطح سواد رسانه ای، معرفی فرصت ها و ظرفیت های رسانه ای و مقابله با آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مقاله و یادداشت، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، طنز (مکتوب و کاریکاتور) و طراحی و صفحه آرایی محورهای این جشنواره هستند و شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، جهاد تبیین- گام دوم انقلاب و دستاوردهای ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف- امر به معروف و نهی از منکر، توسعه و ترویج ارزش های دینی- نماز- فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله موضوعات اصلی این جشنواره به شمار می روند.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۲۰ اسفند سال جاری ارسال کنند و آیین پایانی این جشنواره نیز به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنگار: الناز قنبری

لینک کوتاه:    http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15178 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *