ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تقویم برگزاری دوره ۲۴ قطعی شد؛ آغاز پیش‌ثبت‌نام در نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۴ دی

1 دقیقه خوانده شده
تقویم برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد و پیش ثبت‌نام رسانه‌ها در این رویداد از ۲۴ دی آغاز و نمایشگاه ۲۳ بهمن در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
تقویم برگزاری دوره ۲۴ قطعی شد؛ آغاز پیش‌ثبت‌نام در نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۴ دی

تقویم‌برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد و پیش ثبت‌نام رسانه‌ها در این رویداد از ۲۴ دی آغاز و نمایشگاه ۲۳ بهمن در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ ستاد اطلاع رسانی جشنواره رسانه‌های ایران اعلام کرد، پیش ثبت نام رسانه‌ها برای واگذاری غرفه در محل برگزاری نمایشگاه امسال از صبح ۲۴ دی ماه از طریق وب سایت https://pressexpo.ir/ آغاز خواهد شد.

ستاد اجرایی بیست و چهارمین جشنواره رسانه های ایران با انتشار این خبر اعلام کرده است: نمایشگاه امسال در محل مصلای تهران برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه با اشاره‌ به وقفه ۶ساله در برگزاری نمایشگاه و تلاش بی وقفه برای برگزاری مجدد نمایشگاه رسانه ها تاکید شده: «امسال در حالی نمایشگاه از ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه‌های نوین، انسان-رسانه‌ها و سامانه‌های خبری (اپلیکیشن‌ها و سکوهای خبری) خواهد بود.

مرحله پیش ثبت نام برای همه رسانه‌ ها آزاد است. کانال‌ها و صفحات مجازی، رسانه‌های برخط، نمایندگی رسانه‌های خارجی و روابط عمومی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات، می‌توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران شرکت کنند.

گفتنی است تغییرات روزافزون فنآوری، ظهور رسانه‌های جدید، تنوع و عدم شناخت درست مخاطب از آن‌ها، همراه با رقابت شدید و نامطلوب حوزه خبر و محتوا، عرصه‌ای را برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان می‌طلبد تا در آن فعالان این حوزه به شناسایی فضاهای جدید و همچنین ارائه دستاوردهای خود در این حیطه بپردازند. اولین دوره‌ نمایشگاه مطبوعات در سال ۱۳۷۲ همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد. از سال ۱۳۸۵ این نمایشگاه حیات کاملا مستقلی از نمایشگاه کتاب را آغاز کرد و پاییز هر سال تا آبان ماه ۱۳۹۶ تشکیل شد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن است تا بعد از ۶ سال بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران»، برپا نماید. نمایشگاه ۱۴۰۲ نمایشگاهی جامع از تمامی حوزه‌های رسانه‌ای است که مطبوعات -این رسانه مادر- به عنوان هسته اولیه و جزئی از خانواده جدید و بزرگ رسانه‌های ایران خواهد بود. امروزه رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری نیز همگام با مطبوعات در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی از جایگاه قابل توجهی در «نمایشگاه رسانه‌های ایران» برخوردار بوده و تلاش برآن است تا در این گردهمایی بزرگ نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14994

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *