ش٫ اردیبهشت ۲۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تجلیل از خبرنگاران افتخاری حوزه مقاومت بسیج سیستان و بلوچستان

1 دقیقه خوانده شده
در اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج از استادان، مربیان، هادیان سیاسی، فعالان عقیدتی و خبرنگاران افتخاری حوزه مقاومت بسیج تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ مدیر تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ویژه مقاومت زاهدان گفت: با حضور حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه سلمان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خدمات سال گذشته تعدادی از اساتید، مربیان، هادیان سیاسی، فعالان عقیدتی و خبرنگاران افتخاری حوزه مقاومت بسیج تجلیل شد.
سرهنگ پاسدار محمد علی رهدار افزود: در راستای تشویق و تقدیر از خدمات ارزشمند اساتید، مربیان، هادیان سیاسی و خبرنگاران حوزه نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه ویژه سپاه زاهدان در سال ١٣٩٩ بر آن شدیم تا با حضور نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه سلمان و فرمانده محترم سپاه زاهدان اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در یک محفل کوچک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از این عزیزان تقدیر بعمل آوریم.
این مقام مسئول بیان کرد: همه ساله با فرا رسیدن ١٢ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (١٢ تا ١٨) هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج می‌باشد که در همین راستا برنامه‌های زیادی جهت اجرا ابلاغ میگردد، که متأسفانه طی دوسال گذشته و جاری با توجه به شرایط ویژه و شیوع ویروس منحوس کرونا این برنامه‌ها در سطح محدود یا بصورت مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شده و می‌شود.
گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از خدمات استادان، مربیان، هادیان سیاسی، فعالان عقیدتی و خبرنگاران افتخاری حوزه مقاومت بسیج تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگاران افتخاری حوزه مقاومت بسیج سیستان و بلوچستان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *