ج٫ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان به برترین های استان در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان موفقیت چهار تن از خبرنگاران و فعالان رسانه ای این استان در چهارمین جشنواره ملی آیات را به آنان و جامعه خبری تبریک گفت.
تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان به برترین های استان در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛ فرشید فلاح کسب عنوان های برتر توسط آقایان مزینانی، میرمعصومی، حیدری و طحان در این جشنواره ملی را برای اهالی رسانه و جامعه فرهنگی استان سمنان باعث افتخار دانست و برای آنان در عرصه های مختلف رسانه ای و فرهنگی آرزوی موفقیت بیشتر کرد.

در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات که با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد فعالان رسانه ای این استان در رشته های تیتر، عکس و کلیپ موفق به کسب عنوان های برتر شدند.

در این جشنواره و با رای هیات داوران در بخش اصلی و در رشته تیتر مرتضی مزینانی صفابین با تیتر “کمک مؤمنانه از دعوت عیدانه تا مأموریت مدیرانه” و سیدعابد میرمعصومی با تیتر “خانه به خانه با خدا” عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش ویژه و در رشته کلیپ محمدعلی حیدری با عنوان اثر “اشک های نم نم” عنوان برگزیده و اسماعیل طحان در رشته عکس با عنوان اثر “مادر” رتبه سوم جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات را به خود اختصاص دادند.

استان سمنان در این جشنواره با ارسال قریب ۲۶۰ اثر در بین استانهای سراسر کشور در رتبه دوم از حیث تعداد آثار ارسالی قرار گرفت.

این جشنواره چهارشنبه گذشته با شناخت و معرفی برترین ها به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به کار خود پایان داد.

تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان به برترین های استان در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *