ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بیش از۲۰۰ خبرنگار و تیم خبری انتخابات استان البرز را پوشش می‌دهند

1 دقیقه خوانده شده
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: بیش از۲۰۰خبرنگار و تیم خبری شامل خبرنگار، عکاس و فیلمبردار و عوامل فنی و خبری صداو سیما برای پوشش اخبار انتخابات استان البرز ثبت‌نام کرده‌اند.
بیش از۲۰۰ خبرنگار و تیم خبری انتخابات استان البرز را پوشش می‌دهند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: بیش از ۲۰۰ خبرنگار و تیم خبری شامل خبرنگار، عکاس و فیلمبردار و عوامل فنی و خبری صدا و سیما برای پوشش اخبار انتخابات استان البرز ثبت‌ نام کرده‌ اند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز؛ دکتر حمید رضا رضایی درباره پوشش خبری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ خبرنگار و تیم خبری شامل عکاس و فیلمبردار و عوامل فنی برای پوشش اخبار انتخابات استان البرز ثبت‌ نام کرده‌ اند.
دکتر حمید رضا رضایی ادامه داد: این تعداد خبرنگار در حوزه‌ انتخابیه شهرستان های کرج؛ فردیس، اشتهارد و حوزه‌ انتخاباتی ساوجبلاغ، نظر آباد، چهار باغ و طالقان فعال هستند تا در روز ۱۱ اسفند ماه سال جاری نسبت به پوشش اخبار اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در پایان از همکاری اصحاب رسانه، صدا و سیما، خانه مطبوعات، بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و اداره کل روابط عمومی شهرداری کرج برای پوشش انتخابات و پشتیبانی مرتبط با خبرنگاران تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15595

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *