ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز انجام شد؛ تجلیل از سردبیر پایگاه خبری مرزنیوز و مجله دیده‌بان مرز

1 دقیقه خوانده شده
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج طی مراسمی از زحمات و تلاش‌های رسانه‌ای فرهاد قنبری، سردبیر پایگاه خبری اخبار مرز (مرزنیوز) و فصلنامه سراسری اجتماعی- اقتصادی دیده‌بان مرز تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز انجام شد؛ تجلیل از سردبیر پایگاه خبری مرزنیوز و مجله دیده‌بان مرز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ در متن این لوح سپاس آمده است: بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این شور، جمع شده اند. (امام خامنه ای مدظله العالی)

برادر بسیجی جناب آقای قنبری

نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان عمومی، بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان در راستای آگاهی بخشی، تلاش می کنند افتخار می کند. این سازمان ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از عملکرد شما و سایر خبرنگاران و نشریات استان البرز، از انعکاس و انتشار صحیح و به موقع اخبار سازمان بسیج رسانه استان البرز کمال تشکر و امتنان را دارد، امیدواریم در سایه الطاف الهی در راه تحقق آرمان های بلند و الهی امام راحل عظیم الشأن(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید. ان شاءالله.

سرهنگ پاسدار سید محمدرضا موسوی زاده – مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

لازم به توضیح است در حاشیه این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز و به مناسبت هفته بسیج در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار شد، از سایر خبرنگاران این حوزه نیز تجلیل شد.

گفتنی است پایگاه تحلیلی و خبری اخبار مرز (مرزنیوز) به نشانی اینترنتی Marznews.ir با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۹۳/۲۷۰۳۲ در تاریخ ۹۳/۱۱/۷ فعالیت خود را آغاز کرد و همچنین نشریه مکتوب «دیده بان مرز» نیز با شماره مجوز ۸۳۱۷۵ در تاریخ ۹۷/۷/۱۶ به شکل مجله ای به همت جمعی از جوانان تحصیلکرده و توانمند فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون ۱۳ شماره از آن منتشر شده است.

خبرنگار: فرناز قنبری

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13075

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *