ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

به مناسبت دهه فجر؛ تجلیل از دانش آموزان خبرنگار فعال خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی

1 دقیقه خوانده شده
به مناسبت دهه فجر؛ تجلیل از دانش آموزان خبرنگار فعال خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی

جلسه تجلیل از دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا با حضور معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پانا؛ طاهر علمی، ضمن بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است گفت: این دهه یادآور خدمات بزرگ جمهوری اسلامی به میهن است. ورود دانش آموزان در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری بعد از انقلاب شکل گرفت؛ در حالی که در دوران طاغوت دانش آموزان در بحث ها شرکت نداشتند و در مسائل اجرایی و تصمیم گیری هیچ دخالتی نمی توانستند بکنند.
وی افزود: شرکت دانش آموزان در خبرگزاری پانا که با کوچکترین فکر و ایده وارد این خبرگزاری می شوند، به عنوان ثروت است و ما به ایده آنها اهمیت می‌دهیم و با این کار می‌توانیم بگوییم که امروزه عزت و تعالی انسان‌ها و خدمات به مردم ایران یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اگر دیروز به ذلت و محرومیت ایران اشاره می‌کردیم، امروز به عزت و تعالی مردم آن اشاره داریم و این برمی‌گردد به سعی و کوشش حضرت امام رحمه الله که با آگاهی شجاع مندانه انقلاب را به پیروزی رساند و ویژگی این پیروزی توسعه و خودباوری ملت ایران است.

وی با بیان اینکه تلاش و پیگیری شما در کارتان نشان از هدفمندی تان است گفت: اگر کاری می‌خواهید انجام دهید باید هدف داشته باشید و کارهای پرورشی نیز از این موارد است. مورد دیگر ابزار هدف است. اگر بخواهیم دانش آموز را به نقطه عالی تربیتی برسانیم باید هم هدف درست و هم ابزار درست برای او فراهم کنیم. مدارس یکی از این ابزارهای تربیتی است و از نهادهای اجتماعی است که پایه‌های زندگی انسان برای کودکان است. امید جهان به دانش‌آموزان جوانان گره خورده است.

علمی ادامه داد: ما باید به عنوان محقق به خبرگزاری پانا نگاه کنیم و در آن مسائل و مشکلات را با تحقیقات و پژوهش نشان دهیم. پانا به عنوان بازوی محکم فکری و بازوی محکمی برای پیشبرد هدف های اجرایی است و عامل حرکت و پیشرونده هدف است.
وی با بیان اینکه پانا به تنهایی می‌تواند پهنه سرزمین آذربایجان شرقی را دور بزند، گفت: شبکه سازی برای پانا بهتر از ماندن در یک اتاق است. در ارتباط گیری و عضوگیری برای آن باید قوی عمل کنید. خوب خبر نوشتن، نترس بودن و امیدآفرین بودن دانش آموزان درآینده هدف آموزش و پرورش است.
در پایان این جلسه از دانش آموز خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.

به مناسبت دهه فجر؛ تجلیل از دانش آموزان خبرنگار فعال خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *