ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

به رگبار بستن خانه و ماشین یک خبرنگار در یاسوج / سیدحاتم ناطق‌زاده جان سالم به در برد

1 دقیقه خوانده شده
حوالی ساعت ۲ بامداد شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳، عده‌ای افراد مسلح ناشناس اقدام به شلیک گلوله های متعدد به سمت ماشین و منزل مسکونی سیدحاتم ناطق زاده خبرنگار بویراحمدی در استان کهگیلویه و بویراحمد کردند.
به رگبار بستن خانه و ماشین یک خبرنگار در یاسوج / سیدحاتم ناطق زاده جان سالم به در برد

حوالی ساعت ۲ بامداد شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳، عده‌ای افراد مسلح ناشناس اقدام به شلیک گلوله های متعدد به سمت ماشین و منزل مسکونی سید حاتم ناطق زاده خبرنگار بویراحمدی در استان کهگیلویه و بویراحمد کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از رکنا؛ در فیلم دریافتی ایلنا، گلوله های شلیک شده ، شیشه های ماشین این خبرنگار را شکسته و به داخل ماشین اصابت کرده است.

شلیک این گلوله ها باعث ترس شدید همسایگان و خانواده پنج نفره این خبرنگار شده و همسایگان از نهادهای امنیتی و قضایی خواسته اند عاملان این حمله مسلحانه را شناسایی و با آنان برخورد قاطع قانونی کنند.

سید حاتم ناطق زاده در شبکه محلی دنا نیز فعالیت رسانه‌ ای دارد و از فعالان فضای مجازی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

گفتنی است کُهگیلویِه و بویِراحمد یکی از استان‌های ایران است که مرکز آن، شهر یاسوج می‌باشد. این استان با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، در امتداد رشته کوه‌های زاگرس قرار دارد که از شمال به چهارمحال و بختیاری، از غرب به خوزستان، از جنوب به بوشهر و از شرق به فارس و اصفهان محدود می‌شود. جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بر پایه سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۱۳٬۰۵۲ نفر بوده که ۵۰ درصد آن‌ها در شهرستان بویراحمد حضور دارند. این استان حدود ۱ درصد از مساحت کل کشور را در بر می‌گیرد. با این وجود بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز، ۱۰ درصد رواناب‌ها، ۲۰۰۰ گونه گیاهی (با بیش از ۴۵۰ گونه گیاهی دارویی)، در این استان قرار دارند. ولی با این همه، جز محروم‌ترین استان‌های ایران می‌باشد. استان کهگیلویه و بویراحمد ۹ درصد از جنگل‌های کشور (حدود ۲۰ درصد کل زاگرس)، را در خود جای داده‌است، همچین ۵۶ درصد استان را جنگل‌ها پوشانداند از این لحاظ استان مقام اول را در پوشش جنگلی کشور داراست

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15971

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *