س٫ اردیبهشت ۱۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بزرگداشت استاد پیشکسوت ارتباطات و رسانه

1 دقیقه خوانده شده
بزرگداشت یونس شکرخواه استاد ارتباطات و رسانه جمعه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران از سوی کانون ادبی زمستان برگزار می شود.
بزرگداشت استاد پیشکسوت ارتباطات و رسانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ سجاد عزیزی آرام در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به بزرگداشت یونس شکر خواه که روز جمعه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود گفت: کانون ادبی زمستان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ در حوزه تخصصی شعر و موسیقی شروع کرده و طی ۱۸ سال از ۶۰ چهره مهم هنری کشور در عرصه سینما و موسیقی و شعر تقدیر کرده است.

وی افزود: ایران درودی، حسام الدین سراج، ژاله علو، پرویز پور حسینی، فریدون شهبازیان، هوشنگ کامکار، محمد سریر، سیمین غانم، شمس لنگرودی و محمد علی بهمنی از جمله بزرگانی بودند که در این سال‌ ها بزرگداشت آنان برگزار شده است.

مدیر کانون ادبی زمستان تاکید کرد: هدف کانون ادبی زمستان بزرگداشت هنرمندانی است که در بین ما حضور دارند و پل ارتباطی ما با آنها، فعالیت های شاخص در عرصه شعر و موسیقی است؛ به عنوان نمونه بزرگداشت پرویز پور حسینی در زمان حیات وی همبازی بودن با فروغ فرخزاد بود.

عزیزی آرام یادآور شد: یونس شکر خواه در کنار همراهی چند ساله با کانون ادبی زمستان، کتاب سپید در آندلس را در حوزه شعر سپید ترجمه کرد. این استاد معتقد است ارتباطات جدا از شعر و موسیقی نیست.

بزرگداشت استاد پیشکسوت ارتباطات و رسانه
 سجاد عزیزی آرام

وی در ادامه به برگزاری در آستانه با رویکرد بهترین ترانه سرا و خواننده پاپ اشاره کرد و گفت: در بخش خوانندگی سنتی آثار درخوری نداشتیم و این امر به برنامه بعدی در آستانه موکول شد. در این برنامه دکتر محمدرضا چراغعلی و مهدی یغمایی به احترام حاضران اجرا خواهند داشت و شهاب بخارایی نیز خواننده مهمان خواهد بود.

وی گفت: این برنامه جمعه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد و بیست و سومین نشست در آستانه محسوب می شود و امیدواریم پذیرای عزیزان و علاقه مندان باشیم.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14468

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *