چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

برگزیدگان جشنواره بصیرت مجازی البرز اعلام شدند

1 دقیقه خوانده شده
جشنواره بصیرت مجازی در بخش های مقاله و یادداشت های رسانه ای، گزارش های رسانه ای، موشن گرافی، نماهنگ (تیزر و کلیپ)، عکس های رسانه ای و طراحی و تصاویر گرافیکی در استان البرز برگزار شد و طی مراسمی برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند.
برگزیدگان جشنواره بصیرت مجازی البرز اعلام شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ در بخش مقاله و یادداشت های رسانه ای، احسان فلاحت پیشه از روزنامه پیام سپیدار رتبه اول را با ارایه اثری با عنوان «افزایش سواد رسانه ای و عدم پذیرش شایعات»، لیلا احمدزاده از روزنامه سپهر ایرانیان رتبه دوم را با ارایه اثری با عنوان «حجاب فضیلتی برای حفظ امنیت و عفت جامعه» و فتانه محمودخانی از پایگاه خبری سپیدار آنلاین رتبه سوم را با ارایه اثری با عنوان «جایگاه رفیع زن در منظومه دین اسلام» کسب کردند.

در بخش گزارش های رسانه ای مینا صدیقیان از پایگاه خبری دیده بان البرز رتبه اول را با ارایه اثری با عنوان « شهرت به قیمت کودکی»، علیرضا گلی از روزنامه جام جم رتبه دوم را با ارایه اثری با عنوان «اولین یادواره شهدای جهادگران سنگرساز» و فرهاد قنبری از پایگاه خبری مرزنیوز رتبه سوم را در این بخش با ارایه اثری با عنوان «درد دل یک کارگر با رهبر انقلاب» از آن خود کردند.

در بخش موشن گرافی و نماهنگ (تیزر و کلیپ) اکبر علاقبندی از پایگاه خبری دیده بان البرز رتبه اول را با ارایه اثری با عنوان «اخلاق و معنویت در گام دوم انقلاب به نفع همه» بدست آورد.

همچنین در بخش عکس های رسانه ای رتبه اول به داود دهقانی از پایگاه خبری مرزنیوز برای «تصاویر مناطق زلزله زده غرب کشور»، رتبه دوم به اکبر علاقبندی از پایگاه خبری دیده بان البرز برای اثر «جانم فدای رهبر – جهاد تبیین» و رتبه سوم نیز به مسیح بایرامی از پایگاه خبری مرزنیوز برای اثری با عنوان «برقراری مسیر پروازی تهران سلیمانیه» رسید.

در بخش طراحی و تصاویر گرافیکی هم شیما توکلی افشاری از روزنامه سپهر ایرانیان برای اثری با عنوان «طرح های امید آفرینی و صرفه جویی در مصرف آب»، علی رضا قبادی از روزنامه سپهر ایرانیان برای اثری با عنوان «زن، مظهر عفت و جمال در اندیشه امام خمینی(ره)» و سعید طالب زاده از روزنامه سپهر ایرانیان برای اثری با عنوان «ترویج سبک زندگی غربی، شیوه جنگ نرم دشمنان» شایسته تقدیر شدند.

خبرنگار: فرناز قنبری

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15192 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *