ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

برگزاری نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به مطالبه اهالی رسانه

1 دقیقه خوانده شده
معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ از برگزاری نمایشگاه مطبوعات با عنوان جدید نمایشگاه رسانه‌های ایران در اواخر بهمن‌ماه خبر داد و گفت: از سال ۱۴۰۰ مطالبه‌ای از سوی اصحاب رسانه و اصناف رسانه‌ای مبنی بر احیای مجدد این نمایشگاه ایجاد شد که ما را بر آن داشت برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مطلوب این رویداد رسانه‌ای انجام شود.
برگزاری نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به مطالبه اهالی رسانه

معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ از برگزاری‌نمایشگاه مطبوعات با عنوان جدید نمایشگاه رسانه‌های ایران در اواخر بهمن‌ماه خبر داد و گفت: از سال ۱۴۰۰ مطالبه‌ای از سوی اصحاب رسانه و اصناف رسانه‌ای مبنی بر احیای مجدد این نمایشگاه ایجاد شد که ما را بر آن داشت برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مطلوب این رویداد رسانه‌ای انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ فرشاد مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: بنا به وعده‌ای که دادیم پس از سال‌ها جشنواره مطبوعات را برگزار کردیم و حالا تصمیم داریم پس از ۷ سال نمایشگاه مطبوعات را برگزار کنیم. این نمایشگاه نیمه دوم بهمن همراه با برنامه‌های جانبی برگزار می‌شود و یکی از رویکردهای اصلی آن پرداختن به فضای مجازی است. مکان برگزاری آن هم به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از اراده این معاونت در احیای رویدادهای متوقف شده در حوزه رسانه خبر داد و گفت: همان‌ طور که اطلاع دارید، بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران امسال بعد از یک دهه توقف برگزار شد. در نمایشگاه کتاب امسال هم یک فضای ۲۰۰ متری به نشریات اختصاص دادیم و ۱۴ مجله در بخش نشریات نمایشگاه کتاب، میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان حوزه رسانه و مطبوعات شدند.

به گزارش ایرنا، اولین دوره‌ی نمایشگاه مطبوعات در سال ۷۲ در کنار نمایشگاه کتاب برگزار شد. از سال ۸۵ این نمایشگاه حیات کاملا مستقلی از نمایشگاه کتاب را آغاز کرد و پاییز هر سال تا سال ۹۶ تشکیل شد. بعد از سال ۹۶ به دلایل مختلف از جمله کرونا، هزینه‌های بالا و … این نمایشگاه دیگر برگزار نشد اما وعده‌ی برگزاری در سال‌های بعد داده می‌شد.

نمایشگاه مطبوعات که هم‌اکنون وعده احیا و برگزاری آن از سوی معاون رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد داده شد، برای اهالی رسانه‌ بزرگترین گردهمایی سالانه به شمار می‌رود.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14762

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *