ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

برنامه‌های دهه بصیرت در مساجد اردبیل برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از گرامی‌داشت دهه بصیرت با برگزاری برنامه‌هایی در ۶ محور فرهنگی، هنری، اجتماعی، قرآن و عترت، کتاب و فضای مجازی در این استان خبر داد.
برنامه‌های دهه بصیرت در مساجد اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ نادر سقا به خبرنگاران گفت:برنامه‌های فرهنگی شامل بزرگداشت حماسه ۹ دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، نشست حلقه‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت تبیین علل و عوامل وقوع حادثه ۹ دی، مسابقات و جشنواره‌های استانی و کشوری (فهما) است.

وی افزود: فعالیت رادیو بصیرت مسجد، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و بصیرتی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم و برگزاری محفل شب شعر از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های هنری شامل برگزاری نمایشگاه حماسه ۹ دی، برگزاری مسابقه عکس با گوشی همراه، نقاشی کودکان، اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای و اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مساجد خواهد بود.

وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم و نشست‌های تفسیر، پرداختن به شخصیت حضرت عمار در اسلام، برپایی روضه فاطمی و تبیین وقایع و رسالت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام پس از رحلت پیامبر اسلام (ص)، تبیین مدیریت مقام معظم رهبری در دوران فتنه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

سقا اضافه کرد: برگزاری مسابقه و نمایشگاه کتاب و کتابخوانی، ایجاد قفسه بصیرت و ولایت در کتابخانه مساجد، اجرای طرح شنبه‌های کتاب، تحلیل و بررسی کتاب‌های بصیرتی و جریان‌شناسی دینی و انقلاب اسلامی و ارایه خدمات کتابخانه‌ای در درب منازل از دیگر برنامه‌ها است.

وی همچنین پخش سخنرانی‌های کوتاه و برنامه‌های قرآنی در کنار معرفی کتاب در فضای مجازی، قرائت قرآن، تکریم مجازی از عناصر انقلابی، رزمندگان و ایثارگران و برگزاری برنامه‌های زنده در فضای مجازی و گفتگو با اساتید را از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت در استان اردبیل برشمرد.

گفتنی است ۹ تا ۱۹ دی‌ماه با عنوان ایام‌الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام‌گذاری شده است.

برنامه‌های دهه بصیرت در مساجد اردبیل برگزار می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *