ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

باشگاه مدیریت رسانه یونسکو-ایران به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه را محکوم کردند

1 دقیقه خوانده شده
کمیته عکاسان و خبرنگاران آسیب‌دیده از جنگ باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران، به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه را محکوم کردند.
باشگاه مدیریت رسانه یونسکو-ایران به شهادت رساندن خبرنگاران در غزه را محکوم کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ کمیته عکاسان و خبرنگاران آسیب‌دیده از جنگ باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان خبرنگاران در غزه و شهادت تعدادی از اصحاب رسانه، در بیانیه‌ای این اقدام جنایت‌آمیز را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «عملیات سراسر غرور طوفان الاقصی و غافلگیری اطلاعاتی، عملیاتی و رسانه‌ای رژیم اشغال‌گر قدس ضمن فروپاشی هیمنه و هژمونی غیرواقعی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر نشان داد که سلطه‌گران جهان برای اقدامات ضدحقوق بشری خود حدی قائل نیستند و بر روی خون مظلومان حاکمیت خود را بنا نهاده‌اند و برای حفظ آن از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

این رژیم مجعول شب گذشته در اقدامی ضدانسانی و ضدادعاهای دروغین خود درباره حمایت از آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات اقدام به حمله هوایی به ساختمان موسوم به «حَجّی» در غرب شهر غزه که ساختمان محل استقرار خبرنگاران است، کرده و منجر به شهادت سه تن از فعالان عرصه رسانه شده است. در جریان این حمله افرادی به شهادت رسیدند که در تلاش برای به تصویرکشیدن شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در عملیات مردم فلسطین و سربازان مقاومت بودند و مظلومیت فلسطینیان را به تصویر می‌کشیدند.

رژیم صهیونیستی بداند نوای حق و حق‌طلبی با چنین اقداماتی قطع نخواهد شد و امروز خون شهدای محور مقاومت است که دامان آنها و حامیانشان را گرفته و تا رهای قدس شریف و بازگرداندن حق به صاحبانش نیز این خون‌ها با گرمای خود اعتبار ساختگی آنها را بر باد خواهند داد.

این رژیم باید بداند دیگر با اقدامات رسانه‌ای نمی‌تواند برای خود خلق اعتبار کرده و تصویری غیرواقعی به جهان مخابره کند. تصویرواقعی همان است که این روزها از لنز دوربین‌های رسانه‌های حق طلب جهان و قلم منادیان مظلوم علیه ظالم در حال مخابره است.

باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران ضمن محکومیت چنین اقدامات ضدحقوق بشری، با تاکید بر اینکه رسانه‌ای مدافع حقیقت در سرتاسر جهان زبان گویای ملت مظلوم فلسطین خواهند بود، اعلام می‌کند رژیم غاصب قدس دیگر به روزهای قبل از طوفان الاقصی بازنخواهد گشت و به فضل الهی در این طوفان استخوان‌شکن له خواهد شد که به یقین وعده الهی حق است و خداوند پناه و دوستدار مظلومان است.»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *