ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بازدید نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از خانه مطبوعات استان اردبیل

1 دقیقه خوانده شده
صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پروژه در حال احداث تالار شهر اردبیل و خانه مطبوعات استان اردبیل بازدید نمود.
بازدید نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از خانه مطبوعات استان اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل؛ صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پروژه در حال احداث تالار شهر اردبیل و خانه مطبوعات استان بازدید و همچنین با حضور در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با کارکنان این اداره کل دیدار نمود.

وی در حاشیه این بازدید و دیدار گفت: احداث مجموعه بزرگ فرهنگی استان اردبیل با عنوان تالار شهر اردبیل، در شهرک کوثر از سالهای پیش شروع و اسکلت بندی و دیوارکشی این پرژوه اتمام شده است و خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی گردیده است.

وی افزود: اعتبار پیش بینی شده، بصورت بودجه ملی و ماده ۵۶ تسهیلات بانکی بوده و تمام تلاشمان این است که در سال آینده، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۵۶ برای این پروژه جذب اعتبار نماییم و امیدواریم با اقدامات انجام شده، این پروژه در سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تالار شهر اردبیل، مرکزی در شأن اصحاب فرهنگ و هنر استان بوده و با اتمام این پروژه، فرصت و بستری برای فعالین فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد شد.

بدری در بازدید از خانه مطبوعات استان نیز اظهار داشت: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی برای تعمیر و تجهیز این مجموعه پیش بینی شده که از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هزینه شود تا محل مناسبی برای اصحاب رسانه استان فراهم گردد.

وی همچنین با حضور در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از نزدیک در جریان رویدادهای فرهنگی و هنری استان قرار گرفت.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این بازدید و دیدار گفت: ظرفیت و پتانسیل های فرهنگی و هنری استان اردبیل، بسیار والاست و با تعامل و همکاری اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان، شاهد جهشی در توسعه مسائل فرهنگی استان خواهیم بود.

وی ضمن ارائه گزارش فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با اشاره به محدودیت های کرونایی در سالهای اخیر افزود: رویدادهای خوبی را در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان شاهد بودیم که این رویدادها با حمایت های همه جانبه مسئولین استانی گسترده تر و در شأن مردم و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان اردبیل خواهد بود.

بازدید نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از خانه مطبوعات استان اردبیل

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *