س٫ اردیبهشت ۱۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ایرنای مهاباد مقام دوم جشنواره روز قدس در آذربایجان‌غربی را کسب‌ کرد

1 دقیقه خوانده شده
ایرنای مهاباد مقام دوم جشنواره روز قدس در آذربایجان‌غربی را کسب‌ کرد

“جمیل آزادمنش” خبرنگار ایرنای دفتر مهاباد در جشنواره هنری روز قدس آذربایجان‌غربی موفق به کسب رتبه دوم در بخش عکس خبری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ آیین اختتامیه این جشنواره که با موضوع راهپیمایی و اقامه نماز روز پنجشنبه در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در هر بخش  به کار خود پایان داد.

در بخش عکس خبری این جشنواره “مهرداد تبریزی” مقام اول، “جمیل آزادمنش” مقام دوم و “فاطمه شمسی” نیز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رییس گروه قرآن و عترت و دبیر شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در حاشیه اختتامیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۲۳ اثر از ۴۴ هنرمند استان در بخش‌های عکس خبری با موضوع‌های راهپیمایی و اقامه نماز در روز قدس سال‌های گذشته و نماهنگ کوتاه از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنرانی زنده تلویزیونی روز قدس سال جاری (دوم خرداد) به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

بهرعلی محمودی اظهار داشت: در پایان مراسم اختتامیه این جشنواره که به علت شرایط مقابله با بیماری کرونا با تاخیر برگزار شد، از صاحبان ۱۲ اثر برتر در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی قدردانی شد.

وی اضافه کرد: جشنواره هنری روز قدس آذربایجان‌غربی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای ترویج توسعه فرهنگ اقامه نماز، موسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالحافظین سراج، خانه مطبوعات و ستاد اقامه نماز برگزار شد.

در آذربایجان‌غربی هم‌اکنون ۲۰۶ نشریه مختلف مجوز انتشار دارند که از این تعداد، ۱۳۶ مجوز به صورت چاپی (نشریه) و ۶۷ مجوز به صورت الکترونیکی (پایگاه خبری) فعالیت می‌کنند و علاوه بر آن نمایندگی ۳۰ روزنامه سراسری و ۱۲ خبرگزاری فعال هستند.

هم‌اکنون ۳۵۰ خبرنگار در خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب آذربایجان‌غربی فعالیت دارند که ۵۰ درصد آنان از بیمه خبرنگاران استفاده می‌کنند.

ایرنای مهاباد مقام دوم جشنواره روز قدس در آذربایجان‌غربی را کسب‌ کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *