پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی توهین به خبرنگار ورزشی اراک را محکوم کرد/منصوریان عذرخواهی کند

1 دقیقه خوانده شده
توهین به خبرنگار ورزشی و فعال رسانه‌ای پیشکسوت در اراک از سوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی محکوم شد.
انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی توهین به خبرنگار ورزشی اراک را محکوم کرد/منصوریان عذرخواهی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی طی بیانیه‌ای توهین به خبرنگار ورزشی و پیشکسوت رسانه‌ای استان را محکوم کرد.

در پایان مسابقه فوتبال بین تیم‌های آلومینیوم اراک و پیکان تهران و در حاشیه نشست خبری این دیدار متاسفانه شاهد رفتار زشت و زننده همراه با توهین از سوی علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم اراک در قبال سید علی بنی جمالی پیشکسوت ورزشی نویسان استان مرکزی بودیم که موجب تکدر خاطر اهالی رسانه اراک شد. انجمن ورزشی نویسان ایران با تقبیح اقدام انجام شده، اهانت به اعضا خود در حین انجام وظیفه را محکوم می‌کند..

اقدام خارج از عرف این سرمربی با پیشکسوت و مو سفید رسانه که چندین سال در این عرصه زحمت کشیده است بیش از آنکه تعجب‌برانگیز باشد، مایه تاسف است.

انتظار می‌رود اهالی ورزش بخصوص علیرضا منصوریان به عنوان پیشکسوت ورزش کشور که بخشی از شهرت خود را مرهون قلم‌ها و دوربین‌های خبرنگاران هستند، شأن و جایگاه حرفه‌ای خود را حفظ کنند و به این درک برسند که فضای عمومی و واقعی، متفاوت از هیجانات کنار زمین است و هر قدر داد و فریادها و حرکات احساسی در کنار زمین به چشم مخاطبان جذاب و خوش می‌آید، در فضای واقعی بسیار مشمئزکننده است. مخصوصا اینکه این رفتار از بازیکن سابق تیم ملی سر بزند.

در بیانیه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران آمده است: ضمن اظهار تأسف از  اهانت علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به سید علی بنی جمالی پیشکسوت ورزشی نویس استان، انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی این حرکت زشت را محکوم کرده و خواستار رسیدگی به موضوع و عذرخواهی رسمی منصوریان و باشگاه آلومینیوم از جامعه خبری استان مرکزی شد.

انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی توهین به خبرنگار ورزشی اراک را محکوم کرد/منصوریان عذرخواهی کند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *