ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم»

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تا پایان روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می‌توانند آثار خود را به پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» ارسال نمایند.
امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهرماه تا کنون از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌ اند، پویش رسانه‌ ای «ققنوس قلم» را برای خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار می‌کند.

خبرنگاران و فعالان فضای مجازی داخلی و خارجی تا پایان روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را که پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در یکی از قالب‌های تیتر متنی و چندرسانه‌ای شامل متن، ویدیو، صوت، عکس، عکس‌نوشت، طرح گرافیکی و… به زبان فارسی یا غیر فارسی منتشر شده است را به دبیرخانه این پویش رسانه‌ای ارسال کنند.

براین اساس، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای داخلی می‌توانند با ورود به سامانه ققنوس قلم به نشانی الکترونیکی qoqnous.pressfestival.ir  و ثبت مشخصات، آثار منتشر شده خود را برای دبیرخانه این پویش سراسری ارسال کنند.

همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خارجی می‌توانند آثار منتشر شده خود را به نشانی الکترونیکی اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی: f.correspondents@farhangmail.ir ارسال نمایند.

آثار ارسالی پس از مهلت تعیین شده، از سوی هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و از صاحبان آثار برتر با اهدای جوایز نفیسی تجلیل به‌عمل می‌آید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۹۵۱۰۵۲۴ تماس بگیرند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *