پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

امپراتوری شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی

1 دقیقه خوانده شده
شبکه‌های اجتماعی برخلاف تصور عموم، تنوع و تکثر فراوانی دارند. بعضی از آن‌ها برای اشتراک‌گذاری فیلم و عکس است.
امپراتوری شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ برخی دیگر مختص گفت‌وگوهای تخصصی‌ هستند. بعضی دیگر کارکرد اقتصادی دارند. این ویدئو نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی و تنوع‌شان آن‌ها را به یک امپراتوری در فضای مجازی تبدیل کرده است.

بنا بر این گزارش،با شنیدن واژه شبکه‌های اجتماعی در ذهن ما تصویر چند شبکه ارتباطی نقش می‌بندد ولی کارکرد و کاربرد این شبکه‌ها گسترده‌تر است. باهم با انواع شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شویم.
شبکه‌های اجتماعی کامل، پلتفرم‌هایی هستند که کمک می‌کنند عکس، فیلم، متن، موسیقی و سایر رسانه‌ها را با دیگران در این نوع شبکه به اشتراک بگذاریم، گروه ایجاد کنیم و با بقیه گپ ‌و گفت خودمانی یا کاری داشته باشیم.
شبکه‌های اجتماعی بررسی که کاربران می‌توانند تحلیل‌ها و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند مانند گردشگری، رستوران گردی و یا استفاده از محصول.
شبکه‌های اجتماعی بحث و گفت‌وگو از دیگر شبکه‌هایی است که در این مدل خاص شاهد گپ‌ و گفت تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تری هستیم. اگرچه در ایران این شبکه‌ها چندان مرسوم نیستند ولی در دنیا از محبوبیت زیادی برخوردارند.شبکه‌های اجتماعی اقتصادی از شبکه‌هایی هستند که امروزه رونق و محبوبیت زیادی دارند و امکان خرید و فروش را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهند.فراموش نکنیم که با دانش و شناخت بیشتر از توانایی هر ابزاری می‌توانیم استفاده بهتری از آن ببریم.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *