د٫ اردیبهشت ۱۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

امام جمعه گناوه: خانه مطبوعات در شهرستان راه‌ اندازی شود

1 دقیقه خوانده شده
امام جمعه گناوه گفت: خبرنگاران این شهرستان برای حمایت و پشتیبانی نیازمند راه‌اندازی خانه مطبوعات هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با نمایندگان خبرنگاران این شهرستان افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به عنوان متولی و مرجع،  پیگیر حقوق خبرنگاران باشد و  تمهیدات لازم را جهت راه‌اندازی خانه مطبوعات در این شهرستان فراهم کند.

وی گفت: نهادهای مرتبط با خانه مطبوعات باید از خبرنگاران این شهرستان که همواره در عرصه اطلاع رسانی پیشگام و پیشقدم هستند،  حمایت کنند.

امام جمعه گناوه اظهارداشت: خبرنگاران رسانه‌های شهرستان تنها به‌دلیل علاقه‌ای که به این حرفه پر استرس و منطقه خود دارند، فعالیت می کنند و درآمد چندانی نصیب آنان نمی‌شود.

رکنی حسینی  افزود: رسانه‌ها باتوجه به هجمه  و تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی  و در شرایطی که  در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم باید روحیه امید را در جامعه تقویت کنند.

امام جمعه گناوه گفت:  خبرنگار به عنوان دیده‌بان بیدار جامعه، می تواند نقش ارزنده‌ای در شفافیت و جلوگیری از بروز فساد در دستگاه های مختلف داشته باشد.

وی از تلاش و زحمات خبرنگاران این شهرستان در پوشش خبری خطبه‌های نمازجمعه و عملکرد و برنامه‌های ستاد نمازجمعه تقدیر کرد.

در این دیدار مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی  و باشگاه خبرنگاران جوان گناوه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

فعال شدن روابط عمومی‌های ادارات، همکاری و تعامل و  ارایه عملکرد خدمات صورت گرفته دولت  توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی،  حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران و تشکیل خانه مطبوعات از عمده مطالب ارایه شده نمایندگان خبرنگاران  گناوه در این نشست بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

امام جمعه گناوه: خانه مطبوعات در شهرستان راه‌ اندازی شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *