ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

افشاگری خبرنگار صهیونیست: ادعای اسرائیل مبنی بر قتل کودکان توسط حماس دروغ است

1 دقیقه خوانده شده
 "اورین زیو" خبرنگار صهیونیست گفت: ما در جریان بازدید خود (در قالب خبرنگاران) از منطقه "کفار عزه" (در سرزمین های اشغالی مجاور نوار غزه) هیچ دلیلی مبنی بر اینکه "حماس کودکان را سر بریده است" ندیده ایم و تاسف بار است که اسرائیل اکنون از این ادعاهای دروغ برای تشدید حملات علیه غزه استفاده می کند.
افشاگری خبرنگار صهیونیست: ادعای اسرائیل مبنی بر قتل کودکان توسط حماس دروغ است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مقامات رژیم صهیونیستی که از عملیات بی سابقه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنوب سرزمین های اشغالی مستاصل شده اند با روی آوری به اخبار دروغ و شایعات به دنبال مظلوم نمایی هستند تا از این طریق بتوانند گمک های جهان غرب را در جنگ علیه مقاومت فلسطین بیشتر جذب کنند.

پیش از این جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد: ما ادعاهای رسانه‌های غربی را که این روایت رژیم صهیونیستی را ترویج می‌دهند که ما کودکان و غیرنظامیان اسراییل را به قتل می رسانیم و سرها را می بریم، به طور قاطع تکذیب می کنیم.
حماس تاکید کرد که گردان‌های شهید «عزالدین القسام» و مقاومت تنها دستگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار می دهند که هدفی مشروع هستند.

در اثر عملیات طوفان الاقصی که از سوی رزمندگان مقاومت از روز شنبه در سرزمین های اشغالی آغاز شده تاکنون بیش از ۱۲۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده اند و صدها نفر نیز به اسارت رزمندگان مقاومت در آمده اند.

در مقابل رژیم صهیونیستی نیز با بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه موجب شهادت ۱۰۵۵ فلسطینی شده است. وزارت بهداشت فلسطین شمار زخمی های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نیز تا این ساعت ۵۱۸۴ نفر اعلام کرده است.

به گفته این وزارتخانه، ۶۰ درصد شهدا و زخمی ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=14202

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *