س٫ خرداد ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اعلام زمان ثبت‌نام برای دریافت غرفه در نمایشگاه رسانه‌های ایران

1 دقیقه خوانده شده
زمان ثبت‌نام نهایی متقاضیان حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برای دریافت غرفه‌های مورد نظر و همچنین آگاهی از نوع سازه‌ها اعلام شد.
اعلام زمان ثبت‌نام برای دریافت غرفه در نمایشگاه رسانه‌های ایران

زمان ثبت‌نام نهایی متقاضیان حضور در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌ های ایران برای دریافت غرفه‌ های مورد نظر و همچنین آگاهی از نوع سازه‌ ها اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ ستاد اطلاع رسانی بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌ های ایران اعلام کرد، متقاضیان می‌ توانند از روز دوشنبه ۱۶ بهمن تا پنج شنبه ۱۹بهمن با ورود به سایت نمایشگاه به این آدرس، ضمن اطلاع از هزینه غرفه‌ ها، ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.

هم چنین ستاد برگزاری، نوع و شکل سازه‌ های غرفه‌ های نمایشگاه را نیز تعیین و تبیین کرده است. بر این اساس این غرفه‌ ها به دو شکل خود ساز و پیش‌ ساز در این دوره از نمایشگاه ساخته می‌ شود. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر از غرفه ها و هم چنین شرایط تقاضا به سایت نمایشگاه رسانه های ایران مراجعه کنند.

گفتنی است بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌ های ایران توسط معاونت امور رسانه‌ ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه، با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن ماه تا دوم اسفند ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌ شود.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15315

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *