ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اعطای گواهی روزنامه‌نگاری نوین در نمایشگاه رسانه‌های ایران

1 دقیقه خوانده شده
گواهی روزنامه‌نگاری نوین به شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های آموزشی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اعطا می‌شود. 
اعطای گواهی روزنامه‌نگاری نوین در نمایشگاه رسانه‌های ایران

گواهی روزنامه‌ نگاری نوین به شرکت‌ کنندگان در کارگاه‌ های آموزشی بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌ های ایران اعطا می‌ شود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ کمیته نشست‌ ها و رویدادها بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌ های ایران اعلام کرد به شرکت‌ کنندگانی که در هر ۴ کارگاه آموزشی این دوره از نمایشگاه حضور دارند، گواهی پایان دوره روزنامه‌ نگاری نوین اعطا می‌ کند.

این کارگاه‌ ها تحت عنوان اسرا برگزار می‌ شود و شامل کارگاه روزنامه نگاری پادکستی، سوژه‌ سازی و سوژه‌ یابی، عکاسی خبری و اخبار جعلی و واژه‌ سازی واقعیت است.

از آن جایی که ظرفیت کارگاه‌ ها ۳۰ نفر است علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت ضمن انجام ثبت‌ نام از جزئیات دقیق کارگاه‌ ها مطلع شوند.

بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌ های ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌ شود.

گفتنی است تغییرات روزافزون فنآوری، ظهور رسانه‌های جدید، تنوع و عدم شناخت درست مخاطب از آن‌ها، همراه با رقابت شدید و نامطلوب حوزه خبر و محتوا، عرصه‌ای را برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان می‌طلبد تا در آن فعالان این حوزه به شناسایی فضاهای جدید و همچنین ارائه دستاوردهای خود در این حیطه بپردازند. اولین دوره‌ نمایشگاه مطبوعات در سال ۱۳۷۲ همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد. از سال ۱۳۸۵ این نمایشگاه حیات کاملا مستقلی از نمایشگاه کتاب را آغاز کرد و پاییز هر سال تا آبان ماه ۱۳۹۶ تشکیل شد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن است تا بعد از ۶ سال بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران»، برپا نماید. نمایشگاه ۱۴۰۲ نمایشگاهی جامع از تمامی حوزه‌های رسانه‌ای است که مطبوعات -این رسانه مادر- به عنوان هسته اولیه و جزئی از خانواده جدید و بزرگ رسانه‌های ایران خواهد بود. امروزه رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری نیز همگام با مطبوعات در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی از جایگاه قابل توجهی در «نمایشگاه رسانه‌های ایران» برخوردار بوده و تلاش برآن است تا در این گردهمایی بزرگ نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15452

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *