ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اعضای جدید هیات مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران انتخاب شدند

1 دقیقه خوانده شده
اعضای جدید سومین دوره هیات مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران با برگزاری مجمع عمومی این انجمن تخصصی به مدت چهار سال مشخص شدند.
اعضای جدید هیات مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران انتخاب شدند

اعضای جدید سومین دوره هیات مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران با برگزاری مجمع عمومی این انجمن تخصصی به مدت چهار سال مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مجمع عمومی فوق العاده انجمن سواد رسانه‌ای ایران روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه به ریاست دکتر حسن خجسته و دبیری دکتر محمدصادق افراسیابی در محل دانشگاه سوره برگزار شد.

با رای اکثریت اعضا، دکتر لیلا وصالی با کسب ۲۹ رای، دکتر سید پیمان خادم الحسینی با کسب ۲۸ رای، دکتر سید مرتضی موسویان با کسب ۲۷ رای، دکتر امیدعلی مسعودی با کسب ۲۷ رای و فاطمه مرادی با کسب ۲۲ رای از مجموع ۴۱ رای به عنوان عضو هیات مدیره انجمن انتخاب شدند.

همچنین سجاد خسروانیان عضو هیات موسس انجمن سواد رسانه‌ای ایران با کسب ۲۴ رای به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد.

امیر یوسفی و حمیدرضا کمالی نیز به ترتیب با کسب ۱۸ و ۱۷ رأی به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره و محمد شهریاری با کسب ۱۲ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

در این مراسم از مدرسان برتر سواد رسانه‌ای که در سال ۱۴۰۱ فعالیت های ارزشمندی در سراسر کشور داشتند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انجمن سواد رسانه ای و اطلاعاتی ایران، یک سازمان مردم نهاد ملی با عضویت فعالان بخش خصوصی، دولتی و دانشگاهی در حوزه سواد رسانه ای است که در حوزه آموزش، پژوهش، برنامه سازی رادیویی، تلویزیونی و سینمایی، تولید محتوای فرهنگی و اجتماعی با مضمون سواد رسانه ای و رتبه بندی مدارس، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور ایران از نظر میزان توجه به موضوع سواد رسانه ای فعالیت می کند.

این انجمن هر ساله نسبت به اهدای نشان سواد رسانه ای به چهره های ماندگار این عرصه و اهدای نشان مسئولیت اجتماعی به اشخاص حقیقی و حقوقی که امکانات مادی و معنوی خود را در راه افزایش سواد رسانه ای جامعه به کار گرفته اند، اقدام می کند.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=15774

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *