ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اصحاب رسانه باید سنگربان مرز‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور باشند

1 دقیقه خوانده شده
سردار اسلامی قلم و دوربین را دو ابزار اصحاب رسانه در جنگ نرم با دشمنان دانست و گفت: اصحاب رسانه امروز باید سنگربان حراست از مرز‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور باشند.
اصحاب رسانه باید سنگربان مرز‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از دفاع پرس؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: امروز روز جهاد واقعی اصحاب رسانه است چرا که آن‌ها در سنگر نخست مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند و باید با عمل به مسئولیت تاریخی خود پاسدار حریم فرهنگی و رسانه‌ای کشور باشند.

وی با اشاره به دروغ پردازی، تفرقه افکنی و نفرت پراکنی در جامعه توسط رسانه‌های بیگانه، افزود: اصحاب رسانه باید با اطلاع رسانی به موقع و جامع مانع ترویج شایعات در جامعه شوند و از وارونه جلوه دادن حقایق توسط رسانه‌های بیگانه جلوگیری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر نقش اصحاب رسانه در امید آفرینی و بازگو کردن دست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هدف دشمنان ترویج روحیه یاس و ناامیدی در جامعه است و اصحاب رسانه باید با جدیت در جهت امید آفرینی در جامعه بکوشند و از تحقق اهداف دشمن جلوگیری کنند.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه جنگ امروز جنگ روایت‌ها است، عنوان کرد: یکی از اهداف مهم دشمنان تفرقه افکنی، ایجاد فاصله و تجزیه ایران اسلامی است که رسانه باید بدون مماشات و با جدیت و قاطعیت در برابر این پدیده شوم ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت به روز بودن اطلاعات و دانش اصحاب رسانه افزود: سطح آگاهی اهل قلم در جنگ رسانه‌ها همواره باید به روز باشد و از میانگین سطح اطلاعات عمومی جامعه بالاتر باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر لزوم پایبندی اصحاب رسانه به ارزش‌های بنیادی نظام اسلامی، چون ولایت مداری، حفظ تمامیت ارضی، حفظ وحدت ملی و همبستگی اقوام ایرانی، پایبندی به آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اهل قلم در برابر اصول بنیادین ایران اسلامی باید مسئولانه عمل کند و با هرگونه تعرضی به این اصول به عنوان یک سرباز جنگ رسانه‌ای قاطعانه بایستد.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13563

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *