ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استقبال نقطه به نقطه البرز از جشنواره ابوذر

1 دقیقه خوانده شده
رئیس بسیج رسانه البرز گفت: همه شهرستان‌های البرز در جشنواره رسانه‌ای ابوذر مشارکت داشته اند.
استقبال نقطه به نقطه البرز از جشنواره ابوذر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از البرز؛ موسوی زاده گفت: آثار خبرنگاران در ششمین جشنواره رسانه ابوذر از همه شهرستان های البرز دریافت شده است.

رئیس بسیج رسانه استان البرز گفت: دو موضوع جدید به جشنواره ابوذر اضافه شده که یکی فعالیت در فضای مجازی و دیگری طنزپردازی است.

امسال طنزنویسان و فعالان فضای مجازی نیز می توانند در جشنواره رسانه ابوذر شرکت کنند.

به گفته موسوی زاده، کانون بسیج رسانه در همه شهرستان های استان تشکیل شده است.

جشنواره ابوذر هرساله به منظور شناسایی آثار فاخر رسانه ای و تجلیل از اصحاب قلم برگزار می شود.

گفتنی است استان البرز سی و یکمین استان ایران است.این استان در البرز مرکزی جای گرفته است و دلیل نامگذاری استان البرز به همین علت بوده است. استان البرز از شمال با استان مازندران از غرب با استان قزوین از شرق با استان تهران و از جنوب با استان مرکزی همجوار است.استان البرز در سال ۱۳۸۹ طبق مصوبه مجلس شکل گرفت. ر جلسهٔ هیئت دولت در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ لایحهٔ تأسیس این استان تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد.  در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۸۹/۴/۷ استان البرز به‌طور رسمی شکل گرفت. در این طرح پیشنهادی کرج به عنوان مرکز استان در نظر گرفته شده‌است. این شهر در ۲۰ کیلومتری غرب تهران و در حوزهٔ استحفاظی استان تهران قرار گرفته بود که با جمعیتی بالغ بر ۱٬۶۱۴٬۶۲۶ نفر، چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌گردد. همچنین رئیس‌جمهور وقت جمهوری اسلامی در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ در نامه‌ای به وزارت کشور قانون تأسیس استان البرز که در جلسهٔ علنی دوم تیر ۱۳۸۹ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده بود، جهت اجرا ابلاغ کرد.  نام این استان از رشته‌کوه البرز گرفته شده‌است که بخش مهمی از آن از شمال این استان می‌گذرد.  در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ با حضور وزیر کشور، استانداری البرز رسماً شروع به فعالیت نمود.  عیسی فرهادی به‌عنوان نخستین استاندار البرز انتخاب شده‌بود.

استقبال نقطه به نقطه البرز از جشنواره ابوذر

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *