س٫ اردیبهشت ۱۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استعدادهای گویندگی و صداپیشگی در آذربایجان‌شرقی شناسایی می‌شوند

1 دقیقه خوانده شده
مسوول انجمن صدا پیشگان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی گفت: از طریق فراخوانی استعدادهای گویندگی و صداپیشگی در این استان شناسایی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مهدی لطفی اظهار کرد: با توجه به تشکیل انجمن صدا پیشگان در بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی و استقبال هنرجویان و فعالان عرصه صدا و با در نظر گرفتن نیازهای کنونی جوانان استان در زمینه صدا و صدا پیشگی در جلسات متمادی این انجمن با حمایت رئیس سازمان بسیج هنرمندان و مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری تبریز و فرهنگ سرای بزرگ الغدیر اقدام به جذب مستعدان این رشته می کند.

وی افزود: بر این اساس فراخوان استعدادیابی در زمینه های گویندگی، فن بیان، مهارت های سخنوری، دوبله، پادکست، نمایش رادیویی و گزارشگری برای پرورش استعدادهای این عرصه و سوق دادن هنرجویان مستعد در این زمینه به تولید محتواهای ارزشی و انقلابی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و اعتلای رسالت انسانی در راستای انسان سازی و انسان پروری منتشر شده است.
وی از تمام علاقه‌مندان به رشته‌های هنری فوق و عرصه صداپیشگی دعوت کرد با تلفن همراه ۰۹۱۴۹۱۱۱۰۰۳ تماس بگیرند یا با مراجعه به آیدی اینستاگرامی Seda_pisheghan_tabriz در این فراخوان شرکت کنند.

لطفی ادامه داد: کلاس‌های آموزشی بعداز استعدادیابی برگزار می شود و شرط شرکت و ثبت‌نام در دوره‌ها نام نویسی در فراخوان می‌باشد.

به گزارش ایرنا، چندی پیش نخستین کتاب صوتی شهدا به زبان ترکی با عنوان «آقا مصطفی» نیز که شامل خاطراتی از سردار شهید مصطفی حامد پیشقدم فرمانده گردان امام حسین (ع) لشکر ۳۱ عاشوراست، توسط انجمن صدا پیشه گان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در تبریز رونمایی شد..

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *